Hyundai a acordat marele premiu pentru Romania, in valoare de 15.000€, in cadrul programului Brilliant Young Entrepreneurs

Competitia Brilliant Young Entrepreneurs si-a desemnat castigatorii. Anul acesta, doua dintre echipele participante, reprezentand studenti ai universitatilor din Romania, au demonstrat ca planurile prezentate au potential de a deveni afaceri viabile. Pentru a transforma ideile in realitate, Hyundai va oferi tinerilor sprijin financiar, cumuland 15.000 de euro.

La categoria Investitia anului, in etapa nationala a competitiei, premiul a fost impartit intre doua proiecte: "VisionBot" si  "Povestea noastra". 10.000 de euro au fost acordati echipei  "VisionBot" de la Universitatea Bucuresti, care va reprezenta Romania si la finala europeana a competitiei de la Lisabona. Produsul creat de aceasta echipa este un robot industrial de tipul  "Pick and Place Machine", care permite asamblarea de placi electronice, plasand componentele electronice pe circuite. Marele avantaj al robotului consta in aplicatia software complexa care insoteste masinaria, oferind flexibilitate si performanta.

Cel de-al doilea proiect castigator la aceasta sectiune, care va beneficia de un premiu in valoare de 5.000 de euro, a fost sustinut de echipa  "Povestea noastra" - Universitatea Emanuel din Oradea. Proiectul are la baza o modalitate inedita de a transpune in realitate povesti in care personajele principale sunt chiar potentialii clienti. Astfel, echipa a dezvoltat o carte, care reprezinta o alternativa moderna a unui album de nunta conventional, concept deja testat cu succes pe piata din SUA. Aceasta poate fi achizitionata on-line. In procesul de realizare a materialului, cuplul este direct implicat prin interviurile cu scriitorul, consultarea designerului si organizarea evenimentului de lansare a cartii.

"Tinerii sunt foarte importanti pentru ca sunt cei care pe viitor vor conduce lumea. Noi suntem datori sa le oferim cel mai bun suport pentru a reusi. Prin aceste programe, Hyundai sustine studentii talentati, care vor evolua astfel si vor avea sansa de a-si decide viitorul prin propriile forte.", a declarat Teodor Brusalis, Director Executiv al Hyundai Auto Romania.

Programul Start-Up se desfasoara in 14 tari, printre care se numara: Romania, Belgia, Bulgaria, Danemarca, Finlanda, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Norvegia, Olanda, Portugalia, Slovacia, Spania si Marea Britanie. Prin intermediul acestei initiative, Hyundai incurajeaza viitorii lideri sa isi dezvolte propriile idei de afaceri. In Romania, programul se desfasoara pentru al treilea an consecutiv. Fiecare echipa a dezvoltat cate un proiect care a fost analizat in detaliu. Criteriile pe care juriul national al competitiei le-a avut in vedere pentru selectarea castigatorilor au fost: creativitatea, claritatea, fezabilitatea modelului de afacere si potentialul de dezvoltare.

Initiativa Skills for the Future a fost lansata in 2012 de catre Hyundai Motor, in parteneriat cu Junior Achievement-Young Enterprise (JA-YE) Europa. Programul are scopul de a sustine tinerii din Europa prin programe de cariera si dezvoltare, pentru a contribui la o mai buna intelegere si constientizare a abilitatilor necesare pentru un mediu de lucru real.

Pentru informatii suplimentare va rugam sa o contactati pe Corina Pintilie, Marketing & PR Manager, corina.pintilie@tiriacauto.ro.

Despre Hyundai

Hyundai Auto Romania, parte a Grupului Tiriac, este reprezentantul marcii Hyundai in Romania din anul 1994 si aduce pe piata nationala opt modele Hyundai, atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare. Fondata in 1967, Hyundai Motor Company s-a transformat in Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producator auto la nivel mondial incepand din anul 2007.


Top