Hyundai prezinta campania “A Matchday in Europe”

• Materialul video dedicat actiunii prezinta experientele traite de catre suporterii cluburilor de fotbal partenere Hyundai in ziua unui meci;

• "A Matchday in Europe" evidentiaza rolul important pe care fanii il au in sustinerea cluburilor.

Hyundai a lansat astazi actiunea "A Matchday in Europe", parte a campaniei "For the Fans", in colaborare cu cele cinci cluburi sportive partenere (AS Roma, Atlético de Madrid, Chelsea FC, Hertha BSC si Olympique Lyonnais). “A Matchday in Europe” prezinta experientele traite de catre iubitorii fotbalului in ziua unui meci. Videoclipul poate fi vizualizat accesand: https://www.youtube.com/watch?v=eRjIv6lRxiI .

Alaturi de suporteri, legende ale fotbalului european isi fac aparitia in clipul care promoveaza campania, dar de aceasta data in alte roluri decat in viata reala – fotograf, curier, administrator de club etc. Memphis Depay (Olympique Lyonnais); castigatorul Cupei Mondiale a Frantei - Antoine Griezmann (Atlético de Madrid); capitanul Belgiei - Eden Hazard (Chelsea); fostul castigator Premier League si UEFA Champions League - Salomon Kalou (Hertha BSC); Javier Pastore, Cengiz Ünder, Bryan Cristante (AS Roma); Stefan Savić, Thomas Lemar (Atlético de Madrid); Olivier Giroud(Chelsea); Marvin Plattenhardt, Davie Selke (Hertha BSC); Nabil Fekir, Anthony Lopes, Tanguy Ndombele, Bertrand Traoré (Olympique Lyonnais) sunt protagonistii acestei actiuni.

"A Matchday in Europe" evidentiaza rolul important pe care il au fanii in sustinerea cluburilor, in linie cu obiectivul campaniei "For the Fans". Vom continua implicarea in fotbal alaturi de echipe nationale, pentru a oferi experiente memorabile, dar si pentru a sustine pasiunea si entuziasmul iubitorilor de fotbal", a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vicepresedinte Marketing & Product, Hyundai Motor Europe HQ.

In sezonul 2018/19, Hyundai a incheiat noi parteneriate cu: Chelsea FC (Premier League), AS Roma (Seria A),Atlético de Madrid (La Liga), dar si cu Hertha BSC (Bundesliga).

Hyundai este partener FIFA inca din 1999, a fost partener UEFA timp de 18 ani (pana in 2017) si va continua implicarea in fotbal alaturi de echipe nationale si cluburi individuale in multe tari.


Top