5 ANI GARANTIE FARA LIMITA DE KILOMETRI

Viitorul este sigur

Hyundai iti ofera linistea de care ai nevoie prin intermediul unui pachet de garantie caracterizat prin transparenta. Serviciul "5 Ani Garantie Fara Limita de Kilometri" reflecta angajamentul nostru de a oferi calitate si asistenta superioara.
Nu mai ramane decat sa te bucuri de calatorii mult timp de acum inainte.


Garantia "5 Year Unlimited Mileage Warranty" 

Increderea deplina in produsele noastre este sustinuta de pachetul "5 Year Unlimited Mileage Warranty", care este oferit pentru toate autoturismele noi ale gamei Hyundai (cu exceptia celor destinate activitatilor de taxi, scoli de soferi si serviciul de inchiriere masini).

Pentru modelele fabricate incepand cu anul 2017, garantia de cinci ani fara limita de kilometri se aplica doar autoturismelor Hyundai care au fost vandute initial de catre distribuitorul autorizat Hyundai catre clientul final, asa cum este prevazut in termenii si conditiile din pasaportul de service.

Pachetul include:

"5 Ani Garantie Fara Limita de Kilometri"

Prima componenta a serviciului este garantia de 5 ani fara limita de kilometri. Pentru detalii suplimentare referitoare la conditiile generale de garantie acceseaza: 

·         Conditii generale garantie - autovehicule comercializate pana la 14.01.2011 (pastram acelasi link)

·         Conditii generale garantie - autovehicule comercializate incepand cu 15.01.2011 (pastram acelasi link)

·         Conditii de acordare garantie (pastram acelasi link)

"5 Ani Asistenta Rutiera"

In cazul in care autovehiculul se afla imobilizat, Hyundai Asistenta Rutiera este alaturi de tine si iti ofera prompt intregul suport, pentru a depasi situatia neplacuta, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Tractarea se efectueaza pana la cel mai apropiat reparator agreat Hyundai pe teritoriul Romaniei si in tarile din Europa.

Contact: 0753.127.127. Detalii suplimentare regasiti in pasaportul de service.

"5 Ani Verificari Tehnice Periodice Gratuite"

O inspectie vizuala specializata, gratuita, este realizata de catre reparatorul Hyundai asupra unor puncte cheie ale vehiculului, pentru a identifica si solutiona orice problema si a va asigura deplasari fara griji.

*Aceste inspectii sunt independente de intretinerea periodica.

"12 Ani Garantie Antiperforare"

Se acorda pentru piesele metalice care alcatuiesc caroseria autoturismului – capota, motor, capota portbagaj, hayon, plafon, usi, aripi, stalpi.

Sunt excluse vehiculele comerciale usoare si autoturismele utilizate in regim de taxi, scoli de soferi si servicul de inchiriere masini.

In cazul in care autoturismul a fost achizitionat in scop comercial (scoli de soferi, taxi, companii de inchiriere auto sau transport marfa, dar fara a se limita la exemplele menţionate), garantia va fi acordata respectand aceleasi restrictii sau limitari ale perioadei prezentate in Pasaportul de Service, la capitolele "Ce nu este acoperit de garantie" si "Limitari garantii", dupa cum urmeaza:

* Clientul inseamna o persoana fizica, companie sau orice alta entitate care cumpara (i) un autoturism nou Hyundai de la un distribuitor autorizat Hyundai, dar nu in scopul revanzarii acestuia, sau (ii) un autoturism Hyundai cumparat initial de la un distribuitor autorizat Hyundai de catre o persoana fizica, companie sau orice alta entitate, dar nu in scopul revanzarii.

** Europa inseamna Spatiul Economic European si Elvetia.

Garantia* autoturismului este acordata si asigurata de catre producatorul Hyundai Motor Company prin intermediul Hyundai Auto Romania si reprezentantii autorizati Hyundai.

Astfel, pentru orice tip de cerere in garantie, Hyundai Auto Romania si reprezentantii autorizati Hyundai isi rezerva dreptul asupra deciziilor finale. In Romania, garantia se aplica autovehiculelor Hyundai in conformitate cu O.G. nr. 21/ 1992 cu toate modificarile si republicarile ulterioare si Legea nr. 449 din 12 noiembrie 2003 modificata si republicata, implicit tuturor componentelor si dotarilor de prim montaj, cu care a fost vandut autoturismul si care prezinta defectiuni de fabricatie.

·         Garanţia se acorda doar pentru piesele sau subansamblele care prezinta defecte de fabricatie sau de material.

·         NU se acorda garantie pentru defectele aparute ca urmare a uzurii in timp sau a exploatarii necorespunzatoare a autoturismului.

*Hyundai ofera clientilor** 5 ani garantie fara limita de kilometri pentru toate autoturismele noi vandute prin reteaua oficiala din Europa**;

**Definitii:

   Clientul inseamna o persoana fizica, companie sau orice alta entitate care cumpara (i) un autoturism nou Hyundai de la un distribuitor autorizat Hyundai, dar nu in scopul revanzarii acestuia, sau (ii) un autoturism Hyundai cumparat initial de la un distribuitor autorizat Hyundai de catre o persoana fizica, companie sau orice alta entitate, dar nu in scopul revanzarii.

   Europa inseamna Spatiul Economic European si Elvetia.


Mentenanta

Conditii si costuri de revizie in Romania

Pentru ca ne dorim sa fii in permanenta informat referitor la conditiile si costurile de mentenanta ale autoturismului personal marca Hyundai, te invitam sa consulti detalii despre conditiile generale pentru reviziilor.


Manuale

Informatiile necesare pentru exploatarea corespunzatoare a modelului tau Hyundai pot fi consultate in manualele noastre auto.

Vehicule hibride si electrice

Noul Ioniq Hibrid
Download PDF

Piese originale

1. Ce sunt piesele originale Hyundai?

Piesele autentince (originale) Hyundai au aceleasi calitati precum piesele folosite in productia autovehiculelor noi. Piesele originale sunt proiectate si testate pentru a asigura performantele, rezistenta si siguranta optima a autovehiculului dvs. marca Hyundai.

2. De ce este recomandat sa folositi piese originale?

Piesele originale Hyundai sunt proiectate si construite corespunzator normelor de productie. Folosirea imitatiilor, a pieselor contrafacute sau a pieselor de mana a doua (reutilizate) contravine conditiilor de garantie a vehiculului dvs. marca Hyundai. Orice deteriorare sau defectiune suferita de alte piese originale Hyundai, cauzata sau corelata cu instalarea unor piese contrafacute, reutilizate sau a unor imitatii, nu va fi acoperita de nicio garantie Hyundai.

3. Cum puteti verifica autenticitatea pieselor Hyundai?

Hyundai Auto Romania va recomanda verificarea ambalajelor pieselor Hyundai achizitionate. Piesele originale Hyundai prezinta etichete scrise numai in limba engleza. Piesele originale Hyundai pot fi achizitionate strict din reteaua de distribuitori si reparatori autorizati Hyundai. Informatii de verificare a autenticitatii pieselor Hyundai:

eticheta punga

Eticheta piesa, cu cod de bare.           Imprimeu pe ambalajele din material plastic (punga)

logo punga

     Logo piese originale.                       Exemplu de ambalaj original


Bluetooth®

Fie ca vorbesti la telefon, asculti muzica sau accesezi informatii, dispozitivele inteligente sunt conectate la modelul tau Hyundai prin intermediul sistemului audio.

Acesta iti permite sa operezi dispozitivul mobil fara sa utilizezi mainile, astfel incat sa ramai concentrat la trafic. In timpul deplasarii, multe dintre aplicatiile telefonului inteligent pot fi activate printr-o simpla apasare de buton sau printr-o comanda vocala.

Selecteaza modelul Hyundai si telefonul inteligent pe care le utilizezi pentru a testa compatibilitatea conectivitatii. Vei afla informatii si despre asocierea dispozitivului mobil cu unitatea Hyundai.

Centrul Hyundai de conectivitate Bluetooth® este actualizat in permanenta, astfel incat sa beneficiezi de informatiile de care ai nevoie.

Tot ce ai de facut este sa urmezi cativa pasi simpli pentru a fi conectat perfect.


Sfaturi

Pentru intretinerea si reparatiile aduse autoturismului dumneavoastra pe intreaga durata de exploatare cea mai buna solutie sunt service-urile autorizate Hyundai intrucat acestea ofera:

  • Garantie si calitate pentru lucrarile efectuate;
  • Remediere imediata si gratuita pentru orice omisiune sau eroare de executie rezultata din vina acestora.
  • Servicii de consultanta si prestatie calitativa realizate in mod profesionist, care sunt dezvoltate permanent de producator/ distribuitor pentru a fi la curent si a acumula cunostinte privind tehnologia inglobata in fiecare produs Hyundai, dar si de a intampina clientul la cele mai inalte standarde de politete si atentie.
  • Ateliere service dotate cu echipamente si dispozitive de testare specifice Hyundai, inclusiv testere HI-SCAN/GDS dispozitiv de diagnosticare computerizat proiectat special in acest scop de catre Hyundai Motor Company.
  • Disponibilitate stocuri cuprinzatoare de piese, accesorii Hyundai sau produse de alti furnizori ai producatorului. in cazul in care o piesa nu este disponibila imediat in stoc, Hyundai Auto Romania dispune de legaturi cu producatorul pentru aprovizionari de urgenta, in conformitate cu necesitatile dumneavoastra. 
  • Piese originale Hyundai Motor Company la executarea oricarui tip de reparatie in garantie sau post-garantie.
  • Remedierea autoturismului in conformitate cu normele/ specificatiile tehnice si procedurile de diagnosticare date de producator.
  • Informatii cu privire la costurile estimative de manopera, piese schimb si pentru majoritatea reparatiilor.
  • Explicatii/ Informatii complete despre toate operatiunilor efectuate si termenul de realizare al acestora
  • Piesele inlocuite contra cost pentru a va permite examinarea acestora, mai putin filtrele umede care sunt colectate de catre service in vederea distrugerii acestora intr-un regim special.

RECOMANDARI:


Pentru a obtine maximum de satisfactie de la autoturismul dumneavoastra recomandam utilizarea de piese originale Hyundai Motor Company atat pentru service, cat si pentru orice alta categorie de reparatie.

  • in cazul in care aveti dubii referitoare la calitatea sau originea pieselor achizitionate de la alte companii decat cele autorizate Hyundai Auto Romania va recomandam sa luati legatura cu oricare din reprezentantele autorizate Hyundai.
  • in eventualitatea in care la o reparatie provizorie a fost instalata o componenta care nu a fost produsa de Hyundai Motor Company, luati legatura cu Hyundai Auto Romania sau reprezentantul autorizat Hyundai cat mai curand posibil in vederea remedierii definitive a defectiunii.

Ca orice autoturism, noul dumneavoastra Hyundai are nevoie de o scurta trecere in revista a principalelor sisteme componente inainte de plecarea la drum.

Astfel oricine poate si trebuie sa faca urmatoarele verificari:

  • Presiunea in anvelope (control vizual);
  • Urme noi, de accident produs in locurile de parcare;
  • Functionarea sistemului de iluminare, semnalizare;
  • Functionarea sistemului de franare (prin apasarea pedalei de frana) si de directie (prin rotirea volanului pe loc stanga si apoi dreapta); 
  • Se vor urmari zgomotele suspecte;
  • Functionarea fara probleme a motorului si a transmisiei; se vor urmari zgomotele suspecte;
  • Nivelul lichidului de racire, lichidului de frana, lichidului de ambreiaj (daca este cazul), spalatorului de parbriz si al lunetei. (daca este cazul);
  • Functionarea sistemelor auxiliare (ABS, AIRBAG), defectarea acestora este semnalizata de  indicatori luminosi in bord (martori de bord);
  • Ajustarea pozitiei scaunelor, centurile de siguranta si oglinzile laterale precum si cea din interior;
  • Inchiderea completa a usilor inainte de plecare;
  • Este obligativitatea proprietarului/ utilizatorului de a verifica si mentine constant la limita superioara nivelul de ulei de motor pe cheltuiala sa. Pentru eventualele completari de ulei se va folosi doar ulei ce corespunde normei europene functie de tipul de motorizare (benzina sau diesel) sau conform cu MANUALUL PROPRIETARULUI.

Evident aceste mici controale trebuie sa devina o rutina inainte de plecarea in cursa. Aceste verificari au rolul de a va asigura o calatorie placuta, fara incidente si mai ales intr-o cat mai mare siguranta a dumneavoastra cat si a celorlalti participanti la trafic.

In caz de accident

Desi autoturismul dumneavoastra este conceput avand in vedere cele mai noi reglementari de siguranta activa si pasiva, este cu putinta sa fiti implicat intr-un accident. In acest caz nedorit luati urmatoarele masuri:

  • Intocmiti imediat actele cerute/ eliberate de Politie.
  • Daca in urma evenimentului nedorit autoturismul dumneavoastra nu mai functioneaza la parametrii initiali sau poate pune in pericol viata dumneavoastra sau a celorlalti participanti la trafic, daca autoturismul este imobilizat, contactati serviciul Hyundai Asistenta si/sau cel mai apropiat dealer Hyundai.
  • Vehiculul Hyundai nu trebuie modificat in niciun fel. Astfel de modificãri pot afecta negativ performantele, siguranta sau durabilitatea vehiculului si, in plus, pot duce la anularea garantiei. Unele modificãri pot incãlca si legile in vigoare privind transporturile, emise de ministerul transporturilor sau de alte institutii din tara de resedintã.

PLAN SERVICII INTRETINERE HYUNDAI

Intretinerea sistematica reprezinta o componenta esentiala a pastrarii autoturismului dumneavoastra intr-o conditie de maxima siguranta, economicitate si de conservare a mediului inconjurator. De asemenea un PASAPORT SERVICE complet este si o garantie a obtinerii unei valori de revânzare mai buna.

Pentru ca autoturismul dumneavoastra sa se bucure de o functionare fara nici o problema la un maxim de eficienta si durabilitate este necesar sa il inscrieti intr-un program anual de intretinere, sau daca inregistrati distante anuale mari, in functie de kilometri parcursi.

Pentru informatii despre planul de service anual aferent autoturismului dumneavoastra va recomandam sa consultati MANUALUL PROPRIETARULUI.

Responsabilitatea efectuarii acestor revizii periodice este in totalitate obligatia dumneavoastra (Proprietarul/ Utilizatorul).

Daca autoturismul dumneavoastra este folosit in conditii de trafic dure, o intretinere mai deasa va va asigura o functionare fara probleme chiar si dupa o distanta parcursa foarte mare, dupa terminarea intervalului de garantie.

Efectuarea acestor revizii vor fi consemnate in acest PASAPORT SERVICE de catre reprezentantul Hyundai. Se vor consemna data, numarul de kilometri, numarul comenzii de service in rubricile special desemnate pentru aceasta.

ASISTENTA RUTIERA HYUNDAI

In cazul in care autoturismul dumneavoastra se afla imobilizat, serviciul HYUNDAI ASISTENTA este alaturi de dumneavostra 24 de ore din 24, 7 zile din 7 si va ofera prompt intregul sprijin pentru a depasi situatia neplacuta.

  • Situatii in care beneficiati de asistenta rutiera:
  • Defectiuni mecanice sau electrice, ca urmare a unei erori de functionare a autoturismului.
  • Accident rutier, furt, tentativa de furt sau vandalism *;
  • Chei pierdute sau incuiate;
  • Anvelope taiate sau pana dubla *; 
  • Lipsa curent sau baterie slaba;
  • Lipsa combustibil, alimentare combustibil gresit.

ATENTIE! In situatiile marcate cu (*), HYUNDAI ASISTENTA va organiza serviciile solicitate, dar plata acestor servicii ramane in sarcina Proprietarului/ Utilizatorului.

Pentru a putea beneficia de serviciul HYUNDAI ASISTENTA aveti la dispozitie numarul de telefon 0753 127 127 . 

NOTA

Detalii suplimentare cu privire la serviciile oferite de HYUNDAI ASISTENTA, precum si lista tarilor in care acest serviciu este valabil, consultati pagina de website www.hyundai-motor.ro a Hyundai Auto Romania sau cel mai apropiat reprezentant autorizat Hyundai.

Perioada de acoperire a serviciilor oferite gratuit de serviciul HYUNDAI ASISTENTA este in concordanta cu Pasaportul de Service al autovehiculului.

Protectia mediului inconjurator  / Reciclare

Hyundai Motor Company, producatorul autoturismului dumneavoastra, acorda o foarte mare importanta mediului inconjurator. Astfel, pe langa proiectele de cercetare avansate in domeniu, Hyundai Motor Company produce autoturisme cu un grad ridicat de reciclare si refolosire. Fiecare autoturism se poate recicla in proportie de 80% si refolosi in proportie de 85%.

Beneficiind de o inalta tehnologie precum si de investitii majore in cercetare si dezvoltare, Hyundai Motor Company va produce incepand cu anul 2015 autoturisme cu un grad de reciclare de 85% si un grad de refolosire de 90%.


Top