Plus de imagine pentru marca Hyundai la Cupa Mondiala

Numeroase rapoarte au ilustrat succesul marcii Hyundai ca partener al Cupei Mondiale FIFA 2010, cu o crestere a notorietatii de brand si trafic web sporit.

Un studiu realizat de Echo Research a constatat ca la sfarsitul competitiei, care a durat o luna, Hyundai a inregistrat cea mai mare crestere, in ceea ce priveste constientizarea marcii, dintre toti sponsorii. Peste 1.000 de membri ai publicului britanic au fost chestionati inainte si dupa eveniment, iar, in urma campionatului, Hyundai obtinuse o crestere de cinci procente in materie de notorietate. Rezultatele au fost pozitive si in alte regiuni: in Olanda, constientizarea marcii a crescut de trei ori in perioada dintre meciul de deschidere si finala.

Studiul global efectuat de Survey Sampling International (SSI) a descoperit ca atat barbatii, cat si femeile au contribuit la cresterea notorietatii Hyundai, cea mai semnificativa contributie avand-o femeile intre 20 si 29 de ani si barbatii intre 30 si 39 de ani.

Conform grupului de cercetare de piata Nielsen McKinsey, in timpul Cupei Mondiale, Hyundai a fost subiectul a aproape cinci procente din totalul discutiilor online. Acest fapt a plasat Hyundai pe locul sase in clasamentul celor mai comentate marci dintre toti sponsorii si partenerii oficiali ai 2010 FIFA World Cup South AfricaTM.  Conform Experian Hitwise, in timpul Cupei Mondiale, Hyundai a inregistrat o crestere de 10 procente in cautarile online din Marea Britanie, situandu-se confortabil in fruntea sectorului auto, care a avut o crestere totala de sub trei procente.

La nivel mondial, statutul de partener oficial al evenimentului a insemnat pentru Hyundai promovare internationala si furnizarea a peste 600 de autovehicule dedicate competitiei. 

In Europa, campania Hyundai pentru Cupa Mondiala a fost intensificata prin numeroase activitati care incurajau fanii sa „simta jocul”. Parcurile Hyundai dedicate fanilor (Hyundai Fan Parks) au adus spectacolul fotbalului in fata a peste 2,5 milioane de suporteri din 20 de locatii europene, pe ecrane de 60 m2, cu activitati de divertisment inainte de meci, ce au avut rolul de a induce atmosfera plina de viata.

In cadrul Caravanei Hyundai, un convoi de 32 de autovehicule colantate specific Campionatului Mondial au pornit in turneu prin Europa, iar suporterii au fost invitati sa aprecieze cele mai noi modele Hyundai si sa participe la o gama larga de activitati si competitii. Mii de oameni au semnat mingile Hyundai Goodwill Balls, transmitand mesaje de incurajare echipelor concurente in Africa de Sud. 

Allan Rushforth, vicepresedinte Hyundai Motor Europe, a declarat: „Ambitia Hyundai este de a deveni unul dintre primii cinci producatori de autovehicule la nivel european si in ultimii ani am facut pasi importanti spre atingerea acestui scop.  Prezenta noastra foarte vizibila pe continent in timpul Cupei Mondiale ne-a ajutat sa sporim notorietatea marcii, oferindu-ne o platforma solida pe care sa ne ridicam cota de piata prin comercializarea modelelor destinate pietei europene.”

„Suntem mandri de relatia noastra de durata cu FIFA si UEFA si suntem onorati sa fim partener oficial al urmatoarei Cupe Mondiale FIFA gazduite de Brazilia in 2014. Insa inainte de aceasta urmeaza Campionatul European UEFA 2012 din Ucraina si Polonia. Cu siguranta acesta va fi un alt turneu fascinant, iar Hyundai va aduce inca o data fanii in mijlocul actiunii, pentru a-i ajuta sa patrunda si mai mult in atmosfera jocului.”


Top