Hyundai a inregistrat o crestere impresionanta a vanzarilor in prima jumatate a anului 2010

  • Cea mai buna performanta a marcii in 6 luni la nivel european
  • Hyundai isi continua drumul catre obiectivul de crestere a cotei de piata

Hyundai a comercializat 191.338 de unitati in prima jumatate a anului 2010 – cea mai mare valoare inregistrata intr-o perioada de 6 luni de cand compania a inceput sa importe autovehicule in Europa, cu peste 20 de ani in urma. Cele mai recente date furnizate de ACEA indica faptul ca vanzarile Hyundai au crescut cu 10,2% comparativ cu primele 6 luni ale anului 2009 – situandu-se inca o data deasupra pietei europene, care in aceeasi perioada a crescut cu 0,6%.

Performanta remarcabila Hyundai din prima parte a anului, care a condus marca spre o cota de piata de 2,6% in Europa, este confirmata de faptul ca producatorul auto s-a clasat ca lider asiatic pe mai multe piete cheie din Europa, inclusiv pe cea mai mare piata de desfacere auto a continentului, Germania.

Modelele gamei "i" isi continua succesul in segmentele din care fac parte. i30 hatchback si wagon, modele produse in Europa, au inregistrat cresteri ale vanzarilor cu 41% fata de primul semestru al anului 2009, depasind impreuna cifra de 60.000 de unitati in 2010. Modelul i20 proiectat in Europa a atins o crestere de 40% fata de aceeasi perioada a anului 2009, in timp ce modelul i10 a inregistrat o evolutie de 3%. ix35, SUV-ul Hyundai din segmentul C, a contribuit de asemenea la impresionantele rezultate din prima jumatate a anului in curs, fiind preluate peste 60.000 de comenzi in 4 luni de la momentul la care a devenit disponibil pe piata europeana, in luna martie.

Allan Rushforth, vicepresedinte al Hyundai Motor Europe, a declarat: „Suntem foarte multumiti de modul in care am evoluat pana la acest moment al anului. Scopul nostru a fost sa pastram trendul atins in urma stimulentelor guvernamentale din 2009. Acum aceste programe vor lua sfarsit si suntem fericiti ca suntem in ascensiune.”

„Lansarea modelului ix35 in primul trimestru ne-a ajutat sa compensam scaderea cererii care a afectat alti producatori auto si ne aflam acum intr-o pozitie oportuna pentru atingerea obiectivului pentru anul in curs, si anume dobandirea cotei de piata de 2,75%.”

„Desi piata auto europeana se pregateste pentru provocarile urmatoarelor luni, suntem rezervati, dar totodata optimisti, deoarece pentru noi va incepe cea mai aglomerata perioada de lansari de produse. Vom aduce 10 modele si versiuni noi pe piata europeana, unele in segmente complet noi marcii noastre.”


Top