Hyundai extinde parteneriatul cu FIFA pentru Campionatele Mondiale 2018 si 2022

  • Parteneriatul cu FIFA continua sa creasca imaginea de brand Hyundai.
  • Sponsorizarea fotbalului reprezinta elementul principal in programele de marketing Hyundai dedicate sportului.
  • Hyundai va sponsoriza toate competitiile FIFA pana in 2022, in calitate de partener oficial.

Cu numai doua saptamani ramase pana la stabilirea tarilor-gazda pentru Cupele Mondiale de Fotbal FIFA 2018 si 2022, Hyundai Motor Company si-a extins colaborarea cu organismul guvernant al fotbalului, FIFA. Angajamentul fara precedent este acela de a sponsoriza Campionatele Mondiale din 2018 si 2022, in calitate de Furnizor Oficial de Autovehicule.

Avand la baza o experienta incoronata de succes ca sponosr al ultimelor trei Campionate Mondiale FIFA, Hyundai a decis sa reinnoiasca colaborarea cu 4 ani in avans fata de termenul contractual, demonstrand astfel devotamentul si angajamentul pe care cele doua organizatii le dezvolta reciproc. Extinderea parteneriatului pentru 8 ani suplimentari, pana in 2022, da dreptul Hyundai de a sponsoriza toate competitiile FIFA, livrand oportunitati de marketing exclusiviste, expunere media la nivel global si asocierea marcii cu evenimentele speciale si initiativele FIFA.

„Inca de la prima noastra asociere cu FIFA, in anul 1999, angajamentul si suportul acordat catre acestia au fost unele fara precedent”, a declarat Mong-Koo Chung, Presedinte si CEO al Hyundai Motor Group.

„FIFA a reprezentat mereu un etalon pentru noi, crescand valoarea de brand si expunerea Hyundai catre cele mai inalte valori inregistrate in timp. Desi decizia de extindere a colaborarii s-a luat fara a avea cunostinta de tarile-gazda pentru campionatele din 2018 si 2022, suntem increzatori ca aceasta activitate ne va consolida valorile de business si viziune corporatista.”

„Suntem extrem de incantati de extinderea parteneriatului cu Hyundai, in calitate de partener al FIFA. Vom beneficia de suport activ pentru inca doua editii suplimentare ale Cupei Mondiale FIFA – din 2018 si 2022”, a declarat Joseph S. Blatter, Presedinte al FIFA. „Hyundai este un partener adevarat al fotbalului si impartaseste filozofia si pasiunea noastra pentru sport.”

Hyundai a demonstrat deja parteneriatul solid dezvoltat cu FIFA, deservind ca sponsor auto oficial al Cupelor Mondiale din 2002, 2006 si 2010.

In calitatea sa de partener, Hyundai va pune la dispozitia FIFA transport eficient la nivel global pentru urmatoarea perioada de 12 ani, inclusiv pentru evenimentele stabilite prin contractul curent, valabil pana in 2014. Hyundai va livra o gama larga de modele pentru a respecta in mod optim regulamentul viitoarelor trei editii ale Campionatelor Mondiale din 2014, 2018 si 2022 si alte evenimente FIFA, prin intermediul vastei sale retele de distributie.


Top