Hyundai inregistreaza o crestere continua, odata cu inceputul perioadei intense de lansari

Vanzarile Hyundai in Europa au crescut in primele noua luni ale anului 2010 cu 4,3%, depasind rezultatele generale ale pietei auto, care a scazut cu 3,7% comparativ cu anul 2009. De la inceputul anului, Hyundai a vandut 274.603 unitati, atingand, conform Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), o cota de piata de 2,6% si aflandu-se astfel pe drumul catre atingerea obiectivului anual al companiei: o cota de piata de 2,75%.

In timp ce in luna septembrie piata a scazut cu 9,2%, Hyundai a realizat vanzari de 33.571 de unitati – reprezentand o scadere de numai 3,8% fata de aceeasi luna a anului trecut.

Primind un facelift in primavara, noul i30 continua sa fie cel mai de succes model Hyundai in acest an la nivel european, vanzarile crescand cu 30% fata de anul 2009. i20 a evoluat la fel de bine, cu o crestere a vanzarilor de 24% comparativ cu primele noua luni ale anului trecut.

In al patrulea trimestru al anului, Hyundai va lansa in Europa ix20, un model complet nou, care a debutat la Salonul Auto de la Paris. Noul mini-MPV prezinta cele mai bune rezultate din clasa in privinta sigurantei, protectiei mediului si serviciilor de beneficii dedicate clientilor. Pachetul „Five Year Triple Care” ofera garantie de 5 ani fara limita de kilometri, asistenta rutiera pentru 5 ani si verificari tehnice periodice timp de 5 ani. Modelului ix20 i se va alatura noul autovehicul de clasa mini i10, care adopta noua imagine a familiei Hyundai precum si numeroase imbunatatiri stilistice si tehnice. Toate modelele gamei „i” au fost supuse unui facelift complet in 2010.

Allan Rushforth, vicepresedintele Hyundai Motor Europe, a declarat: „Anul acesta, Hyundai si-a mentinut tendinta de crestere a vanzarilor, iar sosirea noilor modele in al patrulea trimestru ne va permite sa finalizam anul 2010 pe o pozitie solida. Sosirea modelului  ix20 si a noului i10 in Europa semnaleaza inceputul unei perioade intense de lansari, pe parcursul careia vom introduce pe piata 10 noi modele si versiuni intr-o perioada de aproximativ doi ani.”


Top