Hyundai numeste un nou director de marketing pentru Europa

Mark Hall a fost numit astazi noul Director de Marketing al Hyundai Motor Europe. Localizat in Offenbach, Germania, Mark Hall isi asuma responsabilitatea pentru toate elementele ce compun marketingul Hyundai, inclusiv marketingul de produs, publicitatea, dezvoltarea marcii si relatiile publice.  

Mark Hall, in varsta de 49 de ani, pune in slujba companiei Hyundai 20 de ani de experienta in industria auto. Anterior, el a fost sef al departamentului de planificare produs si marketing al Lexus Europe si a detinut diverse pozitii in departamentele de vanzari si marketing ale Toyota la nivel european si in Marea Britanie.

Mark Hall se alatura Hyundai intr-un moment extrem de important. Pana in 2010, marca a mentinut ascensiunea inceputa in 2009, cu o crestere a volumului de vanzari pentru primele opt luni ale acestui an de 5,6%, in ciuda faptului ca piata a scazut cu 3%. Cota de piata a companiei pana in acest moment al anului, de 2,6%, este echivalentul unei cresteri de 2,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ceea ce inseamna ca Hyundai are sanse sa atinga tinta pentru 2010: cota de piata de 2,75%.

In scopul consolidarii pozitiei Hyundai ca producator de top in Europa, Mark Hall si echipa sa vor implementa un program puternic de lansare a produselor. Acesta este initiat prin introducerea a patru noi modele pentru Europa in cadrul Salonului Auto de la Paris, editia 2010 - inclusiv un nou autovehicul MPV din segmentul B, ix20. Alte opt modele si variante noi vor fi lansate incepand din 2011, cateva dintre acestea permitand Hyundai sa intre pe noi segmente de piata.

„Suntem fericiti ca Mark ni s-a alaturat acum, la inceputul a ceea ce promite sa fie o perioada esentiala pentru marca Hyundai”, a declarat Allan Rushforth, vicepresedinte al Hyundai Motor Europe. „Experienta bogata detinuta de Mark pe piata auto europeana va fi un capital valoros pentru companie, intrucat dorim sa ne extindem prezenta pe continent.”


Top