Hyundai organizeaza competitia Veloster Turbo Racing in cadrul aplicatiei Asphalt 7: Heat, dezvoltata de catre Gameloft®

  • Utilizatorii de telefoane mobile si tablete cu sistem de operare iOS* din intreaga lume pot participa gratuit in perioada 19 – 25 noiembrie la competitie.
  • Marele premiu consta intr-o excursie la principala fabrica Hyundai si la Salonul Auto de la Detroit.
  • Hyundai isi extinde canalele de marketing pentru a spori notorietatea marcii la toate nivelurile.

Hyundai, compania cu cea mai rapida crestere a valorii de marca din industria auto, gazduieste saptamana curenta o competitie internationala, in cadrul uneia dintre cele mai populare aplicatii de jocuri disponibila pe telefoanele mobile - Asphalt 7: Heat. Actiunea reprezinta o componenta a eforturilor sustinute de extindere si diversificare a canalelor de marketing, in scopul cresterii notorietatii de brand. 

Orice utilizator al unui telefon inteligent sau al unei tablete cu sistem de operare iOS poate descarca gratuit aplicatia Gameloft - Asphalt 7: Heat din cadrul Apple® App Store℠ si participa la concursul Hyundai Asphalt 7, care se deruleaza pe parcursul a sapte zile, in perioada 19 - 25 noiembrie 2012. Participantii inscrisi din intreaga lume vor concura cu Hyundai Veloster Turbo pe un circuit prestabilit, in timp ce scorurile obtinute vor fi transmise automat si inregistrate pe un server central. Persoanele care au descarcat anterior aplicatia si nu beneficiaza de optiunea cursei Hyundai pot actualiza gratuit aplicatia pentru a participa la concurs.

Hyundai Auto Romania sprijina demersul producatorului, dezvoltand in cadrul platformei www.facebook.com/HyundaiAutoRomania o sectiune dedicata concursului Hyundai Asphalt 7, unde fanii romani pot consulta informatii suplimentare si accesa sfaturi utile cu privire la competitie.

„Speram ca acest concurs dedicat curselor de masini va oferi posibilitatea cat mai multor persoane din orice colt al lumii, si, implicit actualilor clienti Hyundai, sa experimenteze marca Hyundai pe o noua platforma”, a declarat Wonhong Cho, Chief Marketing Officer la Hyundai Motor. „Vom continua sa oferim publicului nostru valorile «Modern Premium» prin intermediul unor activitati de marketing inovatoare, care vor genera experiente dincolo de asteptari.”  

Gameloft®, producator de top al jocurilor digitale si sociale, a lansat in luna iunie noile actualizari ale faimoasei serii Asphalt. Recunoscute pentru un stil de joc dinamic si pentru o grafica de foarte buna calitate, seriile Asphalt au fost descarcate de peste 50 de milioane de utilizatori, de la debutul primei versiuni in 2004. In luna august, Hyundai a adaugat listei de autovehicule disponibile in cadrul aplicatiei, doua dintre modelele sale inedite: Veloster Turbo si Genesis Coupe. Lista modelelor care se aliniaza la startul aplicatiei Asphalt insumeaza aproximativ 60 de autovehicule cu performante inalte, ale principalilor producatori auto mondiali. Modelele Hyundai au castigat constant in popularitate, in decursul ultimelor trei luni.    

Castigatorii competitiei vor fi anuntati in luna decembrie, iar marele premiu consta intr-o excursie la fabrica Hyundai Motor din Coreea, precum si la Salonul Auto International de la Detroit, SUA, din ianuarie 2013.

*iOS este un sistem de operare dezvoltat si distribuit de catre Apple Inc.


Top