Obiectivul Hyundai Motorsport este de a acumula puncte in Raliul Finlandei

  • Hyundai Motorsport se afla in top sase cu doua modele ale noii generatii i20 WRC, dupa cele opt probe speciale desfasurate sambata in Raliul Finlandei
  • Thierry Neuville ocupa locul al cincilea, la doar 2,7 secunde in fata lui Hayden Paddon, cei doi piloti fiind implicati intr-o lupta stransa pentru pozitia a patra

Hyundai Motorsport concureaza pentru un loc in top cinci, dupa o zi plina de provocari pe specialele rapide din Raliul Finlandei. Competitia marcheaza cea de-a opta etapa a Campionatului Mondial FIA (WRC).

In cea de-a doua zi a raliului au fost programate patru speciale, parcurse de doua ori, cu o lungime totala de 150 km. Clasica Ouninpohja a fost realizata in sens invers anul acesta, fiind urmata de probele Päijälä, Pihlajakoski si Saalahti. Echipajele Hyundai Motorsport nu au gasit setarile optime, motiv pentru care nu au inregistrat un ritm constant.

Neuville (#3 Noua generatie i20 WRC) nu a reusit sa isi pastreze pozitia a treia, ocupata dupa prima zi a raliului, si va incerca, impreuna cu Nicolas Gilsoul copilotul sau, sa acumuleze cat mai multe puncte pentru echipa in cadrul aceastei etape. 

„Suntem implicati intr-un duel interesant cu Hayden. Am incercam sa imbunatatim permanent setarile pe parcursul zilei. Diferentele in clasament sunt mici si oricand putem reveni in lupta pentru un loc pe podium. Trebuie sa ramanem concentrati”, a declarat Neuville.

Paddon (#4 Noua generatie i20 WRC) si John Kennard, copilotul sau, au incercat sa ramana cat mai aproape de colegii lor, iar dupa cele 20 de probe speciale diferenta este de doar 2.7 secunde.

„Am inceput ziua increzatori. Am facut cateva modificari la setari si masina s-a comportat asa cum imi doream”, a mentionat Paddon.

Abbring (#20 Noua generatie i20 WRC) si Seb Marshall, copilotul sau, au continuat sa se adapteze cu noua generatie i20 WRC pe specialele finlandeze. Echipajul a acumulat informatii utile pentru participarile viitoare in competitie.

„Am fost nevoiti sa gasim cel mai bun compromis intre un ritm rapid si unul prudent. Cand concurezi pentru prima oara in Finlanda cu o masina cu tractiune integrala nu ai cum sa fii foarte rapid. Sper sa incheiem in top zece”, a adaugat Abbring.

Hyundai Motorsport va profita de ultimul parc de service pentru a pregati cele trei masini pentru ultima zi a raliului, echipa fiind decisa sa obtina cat mai multe puncte in Finlanda.

„Pilotii nu au inregistrat acelasi ritm precum in cadrul altor etape. Este greu sa ne gandim la un loc pe podium, dar putem incheia cu doua masini in top cinci, ceea ce inseamna puncte importante in clasamentul constructorilor”, a declarat Michel Nandan, directorul echipei.

Duminica sunt programate doua probe speciale, Lempäa (6,83 km) si Oittila (10,15 km), care vor fi parcurse de doua ori, ultima trecere pe Oittila avand si rol de Power Stage.

Rezultate Raliul Finlandei – a doua zi

1. K. Meeke/ P. Nagle (Citroën DS3 WRC) 2:22:00.8

2. J. M. Latvala/ M. Anttila (Volkswagen Polo R WRC) +41.0

3. C. Breen/ S. Martin (Citroën DS3 WRC) +1:43.0

4. O. Tanak/ R. Molder (Ford Fiesta RS WRC) +1:54.5

5. T. Neuville/ N. Gilsoul (Hyundai New Generation i20 WRC) +2:00.9

6. H. Paddon/ J. Kennard (Hyundai New Generation i20 WRC) +2:03.6

7. M. Østberg/ O. Floene (Ford Fiesta RS WRC) +2:06.0

8. A. Mikkelsen/ A. Jaeger (Volkswagen Polo R WRC) +2:24.0

9. E. Lappi/ J. Ferm (Škoda Fabia R5) +4:23.6

10. T. Suninen/ M. Markkula (Škoda Fabia R5) +5:10.5

11. K. Abbring/ S. Marshall (Hyundai New Generation i20 WRC) +5:16.3 

Pentru informatii suplimentare, contactati:

Corina Pintilie

Marketing & Communications Manager

corina.pintilie@tiriacauto.ro

Despre Hyundai

Hyundai Auto Romania, parte a Grupului Tiriac, este reprezentantul marcii Hyundai in Romania din anul 1994 si aduce pe piata nationala noua modele Hyundai, atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare. Fondata in 1967, Hyundai Motor Company s-a transformat in Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producator auto la nivel mondial incepand din anul 2007.


Top