Hyundai prezinta noua generatie i30, inaintea debutului oficial de la Paris

Hyundai dezvaluie noul i30, inaintea debutului oficial programat in cadrul Salonului Auto de la Paris, la finalul lunii septembrie 2016. Disponibil incepand cu prima parte a anului 2017, modelul raspunde exigentelor clientilor in privinta confortului si sigurantei.

Cea de-a treia generatie i30 a fost dezvoltata la Centrul Tehnic Hyundai Motor Europa din Rüsselsheim, testata la Nürburgring si produsa la fabrica Nošovice, din Republica Ceha. Obiectivul producatorului auto este de a continua succesul inregistrat cu modelul i30, comercializat in regiune, incepand cu anul 2008, in peste 800.000 de exemplare.

„i30 reprezinta unul dintre cele mai importante autovehicule ale gamei in Europa, contribuind la consolidarea imaginii marcii in regiune. Prin intermediul noii generatii dorim sa obtinem o crestere a vanzarilor in urmatorii ani”, a declarat Thomas Schmid, Chief Operating Officer al Hyundai Motor Europa.

Autovehiculul dispune de o gama de propulsoare turbo, care asigura o experienta dinamica si eficienta la volan. Noul i30 beneficiaza de trei versiuni de motoare pe benzina, clientii avand posibilitatea de a opta intre cel de 1,4 litri T-GDi, in patru cilindri, care dezvolta 140 CP, cel de 1,0 T-GDi, in trei cilindri, disponibil cu 120 CP sau 1,4 litri MPi cu patru cilindri si 100 CP. In plus, beneficiaza si de un propulsor turbo diesel de 1,6 litri, in patru cilindri, care poate livra 95, 110 sau 136 CP, inregistrand emisii scazute de CO2, care pornesc de la 89 g/ km. Posesorii pot alege intre transmisia manuala cu sase rapoarte (6MT) sau cea automata in sapte trepte cu dublu ambreiaj (7DCT).

Noul model reflecta pe deplin evolutia Hyundai, in conformitate cu directia strategica a marcii. Pe langa designul remarcabil, i30 inglobeaza tehnologii avansate, sisteme de propulsie dinamice si eficiente, completate de elemente noi de siguranta si conectivitate”, a declarat Teodor Brusalis, Director Executiv al Hyundai Auto Romania.

Pentru siguranta pasagerilor, i30 este dotat cu sisteme avansate, precum sistemul autonom de franare la detectarea pietonilor, pilotul automat inteligent, sistemul de asistenta la mentinerea benzii de rulare, cat si sistemul de monitorizare a unghiului mort.

Pentru dezvoltarea noii generatii i30, inginerii Hyundai Motor Europa au testat modelul in cadrul unui program riguros de verificare, pe parcursul unui traseu in regiune, precum si pe legendarul circuit Nordschleife din Nürburgring. Structura caroseriei, care incorporeaza in proportie de 53% otel de inalta rezistenta, asigura manevrabilitate sporita conducatorului auto, fara a compromite, in schimb, nivelul de confort. In plus, performanta aerodinamica este imbunatatita datorita unui coeficient de numai 0,30.

Noul model beneficiaza de elemente de conectivitate, precum Apple CarPlay, Android Auto sau incarcator wireless, pentru facilitarea operatiunilor desfasurate pe telefonul de tip smartphone, in timpul calatoriei. In plus, instrumentarul de bord poate fi echipat optional cu un ecran tactil de 8 inch, care integreaza functii media sau de navigatie, permitand conducatorului auto sa ramana conectat la trafic.

Odata cu lansarea noului i30, Hyundai prezinta si noul simbol al viitoarei game de modele - grila frontala de tip cascada.

Imagini ale modelului pot fi vizualizate intr-un film de prezentare accesand link-ul de mai jos:

https://youtu.be/O7kcuFfiZlM


Date tehnice preliminarii:

Propulsoare pe benzina

1.4 MPi 100 CP

Tip

1.4 MPi, 16 valve, DOHC CVVT dual

Capacitate

1.368 cmc

Alezaj x cursa

71.6 mm x 84.0 mm

Raport de compresie

10.5

Putere

100 CP (73.3 kW) la 6.000 rpm

Cuplu

134 Nm la 4.000 rpm

1.0 T-GDi 120 CP

Tip

1.0 T-GDi, 12 valve, DOHC CVVT dual

Capacitate

998 cmc

Alezaj x cursa

71.0 mm x 84.0 mm

Raport de compresie

10.0

Putere

120 CP (88.3 kW) la 6.000 rpm

Cuplu

171.1 Nm la 1.500 ~ 4.000 rpm

1.4 T-GDi 140 CP

Tip

1.4 T-GDI, 16 valve, DOHC CVVT dual

Capacitate

1.353 cmc

Alezaj x cursa

71.6 mm x 84.0 mm

Raport de compresie

10.0

Putere

140 CP (103 kW) la 6.000 rpm

Cuplu

242 Nm la 1.500 rpm

Propulsoare diesel

1.6 litri 95 CP

Tip

U 1.6 (LOW), 16 valve, DOHC

Capacitate

1.582 cmc

Alezaj x cursa

77.2 mm x 84.5 mm

Raport de compresie

16,0

Putere

95 CP (70 kW) la 4.000 rpm

Cuplu

280 Nm la 1.500 ~ 2.000 rpm

1.6 litri 110 CP

Tip

U 1.6 (MID), 16 valve, DOHC

Capacitate

1.582 cmc

Alezaj x cursa

77.2 mm x 84.5 mm

Raport de compresie

16,0

Putere

110 CP (81 kW) la 4.000 rpm (6MT)

Cuplu

280 Nm la 1.500 ~ 2.500 rpm (6MT)

1.6 litri 136 CP

Tip

U 1.6 (HIGH), 16 valve, DOHC

Capacitate

1.582 cmc

Alezaj x cursa

77.2 mm x 84.5 mm

Raport de compresie

16,0

Putere

136 CP (100 kW) la 4.000 rpm (7DCT)

Cuplu

280 Nm la 1.500 ~ 3.000 rpm (136 CP 6MT)

300 Nm la 1.750 ~ 2.500 (7DCT)

Transmisii

Motor benzina

Propulsor

1.4 MPi (100)

1.0 T-GDi (120)

1.4 T-GDi (140)

Manual/ sase trepte

Da

Da

Da

Automat, sapte trepte (7DCT)

Nu

Nu

Da

Motor diesel

Motor

1.6 CRDi (95)

1.6 CRDi (110)

1.6 CRDi (136)

Manual/ sase trepte

Da

Da

Da

Automat, sapte trepte (7DCT)

Nu

Da

Da

Suspensie

Fata

McPherson Strut

Spate

Multi-Link

Dimensiuni exterioare (mm)

Lungime

4.340

Latime

1.795

Inaltime

1.455 (1.450 Eco)

Ampatament

2.650

Consola fata

905

Consola spate

785

Garda la sol

140 (135 Eco)

Performante si consum

Benzina (manual/automat)

Motor

1,4 MPi (100)

(6MT)

1,0 T-GDi (120)

(6MT/ 6MT Eco)

1,4 T-GDi (140)

(6MT/ 6MT Eco/ 7DCT)

Viteza maxima (km/ h)

183

190/ 187

210/ 208/ 205

0-100 km/ h (s)

12.7

11.1 / 11.3

8.9/ 9.1/ 9.2

CO2 combinat (g/ km)*

126 - 130

112 - 116/ 103 - 108

119 - 123/ 109 – 114/ 121 - 125

*In functie de dimensiunea jantelor

Diesel (manual/ automat)

Motor

U2 1.6 (95)

(6MT)

U2 1.6 (110)

(6MT/ 6MT Eco/ 7DCT)

U2 1,6 (136)

(6MT/ 7DCT)

Viteza maxima (km/ h)

186

190/ 188/ 190

200/ 200

0-100 km/ h (s)

12.2

11.0/ 10.7/11.2

10.2/ 10.6

CO2 combinat (g/ km)*

95 - 98

96 - 99/ 89 - 95/ 105 - 109

99 - 102/ 105 - 109

*In functie de dimensiunea jantelor


Top