Hyundai demareaza actiunea "The Extra Mile" dedicata fanilor fotbalului

Hyundai demareaza astazi programul "The Extra Mile", care este dedicat fanilor fotbalului de la cluburile partenere din Europa. "The Extra Mile" este prima actiune parte a campaniei "For the Fans" dezvoltata de Hyundai, obiectivul fiind de a oferi experiente memorabile construite in spiritul inovator si progresist al brandului. Cu aceasta ocazie, iubitorii acestui sport sunt incurajati sa-si prezinte propriile actiuni pe care le-au facut de-a lungul timpului pentru a-si arata devotamentul fata de echipa favorita.

Pe parcursul sezonului 2018/19, fanii AS Roma, Atlético de Madrid, Chelsea FC si Hertha BSC au oportunitatea de a impartasi pasiunea pentru fotbal si de a lua parte la o experienta memorabila. Castigatorii, care vor fi selectati lunar, vor fi recompensati cu premii, de la bilete de meci la obiecte promotionale. La finalul sezonului, marele castigator (selectat pentru fiecare dintre cele patru cluburi) va primi bilete la meciurile celor patru cluburi partenere alaturi de o experienta VIP.

Pentru a marca lansarea campaniei, suporteri din toate cluburile partenere Hyundai au impartasit din experientele traite - de la fanul AS Roma care face o excursie de 400 km in fiecare saptamana pentru a urmari meciurile echipei favorite, la Madridista, in varsta de 70 de ani, care urmareste fiecare joc desfasurat acasa in ultimii 20 de ani.

"Aceasta actiune isi propune sa aduca la viata pasiunea fanilor in cadrul parteneriatelor noastre”, a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vicepresedinte Marketing & Product la Hyundai Motor Europa.

Hyundai este partener FIFA inca din anul 1999, a fost partener UEFA timp de 18 ani (pana in 2017) si va continua implicarea in fotbal alaturi de echipe nationale si cluburi individuale in multe tari, printre care Olympique Lyonnais din Franta, Chelsea din Marea Britanie, Club Atlético de Madrid din Spania, Hertha BSC din Germania si AS Roma din Italia.


Top