Hyundai a inaugurat expozitia „FIFA World Football Museum Presented by Hyundai”

  • Hyundai gazduieste o expozitie speciala in cadrul Hyundai Motorstudio de la Moscova, in perioada desfasurarii Cupei Mondiale FIFA 2018.

Hyundai, in calitate de partener oficial FIFA World Cup RussiaTM, a avut ceremonia de deschidere a expozitiei speciale „FIFA World Football Museum Presented by Hyundai”, la Hyundai Motorstudio de la Moscova. Scopul actiunii este de a conecta suporterii din intreaga lume si de a le imbogati experienta pe parcursul competitiei.

In timpul ceremoniei de deschidere va fi dezvaluit trofeul echipei castigatoare FIFA 2018, alaturi de cupa Jules Rimet, trofeul Campionatelor Mondiale FIFA dintre anii 1930 si 1970.

„Este foarte important sa avem festivitatea de deschidere a Muzeului Fotbalului Mondial FIFA aici, la Moscova, capitala tarii gazda si sediul Hyundai Motorstudio”, a declarat Wonhee Lee, presedinte si CEO al Hyundai Motor. „In calitate de partener oficial al Cupei Mondiale ne-am angajat sa oferim iubitorilor fotbalului experiente memorabile in perioada turneului.”

„Suntem norocosi sa fim martorii istoriei in cadrul Cupei Mondiale FIFA 2018. Este important sa ne amintim ca fanii fotbalului sunt o parte fundamentala a acestei istorii. Sunt incantata sa vad toate aceste elemente sarbatorite de catre Muzeul Fotbalului Mondial FIFA, alaturi de partenerul nostru, Hyundai”, a declarat Fatma Samoura, secretarul general al FIFA.

In cadrul expozitiei vor fi prezentate obiecte de patrimoniu mondial de la Muzeul Fotbalului Mondial FIFA:

- cupa Jules Rimet;

- trofeul castigator al Cupei Mondiale FIFA 2018 (va fi afisat pe 9, 16, 23 si 27 iunie*);

- cele 64 de mingi oficiale care vor da startul fiecarui joc al Cupei Mondiale FIFA 2018;

- obiecte apartinand unor jucatori precum Pelé, Diego Maradona, Lev Yashin, Lionel Messi si Cristiano Ronaldo.

* datele pot fi modificate

De asemenea, vizitatorii se pot bucura de povestile fanilor din intreaga lume, dezvoltate in cadrul competitiei „Hyundai World Football Heritage”, desfasurate in perioada 15 aprilie - 18 mai, pe platforma digitala http://worldcup.hyundai.com. Fiecare poveste prezinta cultura celor 32 de tari participante. Tot aici vor fi expuse si cele 32 de echipamente oficiale ale nationalelor participante.

Muzeul Fotbalului Mondial FIFA din cadrul Hyundai Motorstudio de la Moscova va fi deschis publicului incepand cu data de 9 iunie, timp de 42 de zile, pana pe 20 iulie.

Parteneriatul Hyundai - FIFA a debutat in anul 1999 si va continua pana in anul 2022.


Top