Hyundai devine partenerul oficial al clubului de fotbal Chelsea

  • Hyundai este partenerul global al campionilor Premier League;
  • Logo-ul Hyundai va fi prezent pe tricourile jucatorilor clubului Chelsea, incepand cu sezonul urmator.

Hyundai a anuntat astazi colaborarea cu renumitul club de fotbal Chelsea. In calitatea sa de partener oficial, producatorul va pune la dispozitia clubului o flota de autovehicule ale gamei, care vor contribui la buna desfasurarea a activitatilor. In plus, fanii se pot astepta la numeroase surprize si beneficii, ca parte a strategiei brandului de a oferi experiente memorabile construite in jurul ritualului de vizionare a meciurilor de fotbal.

Pentru promovarea colaborarii a fost lansat un videoclip care prezinta jucatorii albastri - Olivier Giroud, David Luiz si Tiémoué Bakayok - participand la o sedinta foto atipica, in care cativa fani preiau rolul de jucatori oficiali ai clubului. Logo-ul Hyundai este imprimat pe tricourile jucatorilor si va fi prezent pe toata perioada colaborarii, pana in anul 2022, in competitiile interne din sezonul viitor.

„Suntem incantati sa anuntam noul nostru parteneriat cu Hyundai. Suntem mandri de asocierile noastre cu cele mai importante companii din lume”, a mentionat directorul comercial Chelsea, Chris Townsend OBE.

La nivel global, implicarea marcii in fotbal a demarat in anul 1999, atunci cand Hyundai a devenit sponsor al FIFA.

„De 20 de ani, Hyundai sustine dinamismul, pasiunea si entuziasmul pentru iubitorii fotbalului din intreaga lume. Alaturi de parteneriatul existent cu cei de la clubul de fotbal Olympique Lyonnais, colaborarea cu Chelsea marcheaza debutul unor asocieri si cu alte cluburi de top din Europa”, a declarat Andreas-Christoph Hofmann, vicepresedinte Marketing & Product la Hyundai Motor.


Top