Hyundai invita iubitorii fotbalului la expozitia „FIFA World Football Museum Presented by Hyundai”

  • Vizitatorii vor avea ocazia de a admira, in cadrul Hyundai Motorstudio de la Moscova, o serie de obiecte din istoria fotbalului, selectate de la Muzeul Fotbalului Mondial FIFA.

„FIFA World Football Museum Presented by Hyundai” va fi deschis pe toata perioada Cupei Mondiale FIFA 2018 (8 iunie – 20 iulie), la Hyundai Motorstudio de la Moscova. Printre exponate se numara Cupa Jules Rimet - prezentata pentru prima oara publicului in afara Muzeului Fotbalului Mondial FIFA de la Zurich - si cele 64 de mingi oficiale ale Campionatului Mondial de Fotbal din Rusia.

Cupa Jules Rimet, care a fost acordata in cadrul Campionatelor Mondiale FIFA dintre anii 1930 si 1970, a fost furata de doua ori (in 1966, iar apoi in 1983) si nu a mai fost recuperata. Baza originala, pe care sunt gravate primele patru echipe castigatoare ale campionatului, a fost descoperita in 2014 in subsolul sediului FIFA de la Zurich. In prezent, aceasta componenta alaturi de o replica a trofeului furat completeaza Cupa Jules Rimet. Vizitatorii vor avea ocazia de a admira aceasta piesa in cadrul Hyundai Motorstudio pe toata perioada turneului final, iar sambata, 9 iunie, va fi adusa si Cupa Mondiala 2018, care va fi oferita echipei castigatoare de anul acesta.

Pentru fiecare dintre cele 64 de meciuri din cadrul turneului final a fost conceputa cate o minge oficiala, care va fi folosita la startul partidelor. La finalul fiecarui meci, mingile vor fi recuperate si vor fi expuse la Hyundai Motorstudio. In plus, tabloul oficial cu rezultatele meciurilor va putea fi vizionat, in timp real, pe un ecran de mari dimensiuni.

Cu aceasta ocazie, la Hyundai Motorstudio vor putea fi admirate si alte exponate din cadrul Muzeului Fotbalului Mondial FIFA, o serie de obiecte ale unor jucatori precum Pelé, Diego Maradona, Lev Yashin, Lionel Messi sau Cristiano Ronaldo. Tot aici vor fi expuse si cele 32 de echipamente oficiale ale nationalelor participante. In plus, vor fi prezentate si povestile participantilor din cadrul campaniei Hyundai World Football Heritage, desfasurate in perioada 15 aprilie – 18 mai pe platforma digitala http://worldcup.hyundai.com. Scopul actiunii a fost de a conecta suporterii din intreaga lume si de a le imbogati experienta pe parcursul competitiei.

„Suntem incantati ca putem organiza o astfel de expozitie, in colaborare cu Muzeul Fotbalului Mondial FIFA. Hyundai Motorstudio va fi un loc special pentru suporterii din Moscova. Ca partener oficial al Cupei Mondiale ne-am angajat sa sustinem si sa promovam fotbalul in randul suporterilor, oferindu-le experiente unice”, a declarat Wonhong Cho, Director de Marketing Hyundai Motor.

„Iubitorii fotbalului se pot astepta la numeroase surprize pregatite pe toata perioada evenimentului de la Moscova. Vor exista zone special amenajate unde vor putea fi vizionate meciurile, nu doar pe stadioanele oficiale. De asemenea, vor avea acces la o expozitie unica, parte dintre piesele pe care le pot vedea doar la Muzeul Fotbalului din Zurich”, a mentionat Fatma Samoura, Secretarul General FIFA.

Inaugurarea expozitiei la Hyundai Motorstudio Moscova va avea loc vineri, 8 iunie si va fi deschisa publicului in perioada 9 iunie – 20 iulie. Parteneriatul Hyundai - FIFA a debutat in anul 1999 si va continua pana in 2022.


Top