Hyundai pune la dispozitia organizatorilor Cupei Mondiale de Fotbal o flota formata din 530 de autovehicule

• Hyundai a pus la dispozitia organizatorilor flota oficiala de vehicule care va fi utilizata in perioada Cupei Mondiale de Fotbal din Rusia;

•  Modelele Tucson, Santa Fe si H-1 fac parte din flota folosita la transportul jucatorilor si oficialilor de la turneul final;

• Hyundai Motor este partener oficial FIFA din anul 1999.

Hyundai, in calitate de partener oficial al FIFA, a pus la dispozitia organizatorilor Cupei Mondiale de Fotbal din Rusia o flota formata din 530 de vehicule, care va fi utilizata in perioada turneului final. In cadrul evenimentului de anul acesta, 32 de echipe nationale vor lupta pentru un loc in finala programata pe data de 15 iulie, la Moscova.

Autovehiculele - printre care se numara modelele Tucson, Santa Fe si H-1 - vor fi folosite pentru transportul echipelor nationale, arbitrilor, oficialilor si delegatiilor de la turneul final.

„Suntem foarte mandri ca suntem din nou prezenti la cel mai mare eveniment sportiv din lume”, a declarat Minsoo Kim, Vicepresedintele Diviziei de Marketing Hyundai Motor Company. „Transportul este un element logistic extrem de important in cadrul unui eveniment de o asemenea anvergura. In calitate de parteneri oficiali scopul nostru este de a contribui la o organizare cat mai eficienta a acestei competitii, asa cum ne dorim sa asiguram clientilor nostri cele mai frumoase experiente.”

„Hyundai este partenerul nostru oficial din 1999”, a mentionat Jean-François Pathy, Directorul de Marketing al FIFA. „Hyundai are un rol foarte important in succesul operational al evenimentelor noastre. FIFA si Hyundai impartasesc aceeasi pasiune pentru fotbal si suntem pregatiti sa impartim frumusetea acestui joc cu fanii din intreaga lume.”

Cu aceasta ocazie, Hyundai a organizat si competitia „Be There With Hyundai”, in cadrul careia iubitorii fotbalului au fost invitati sa creeze sloganuri pentru echipele nationale participante la FIFA World Cup. Mesajele castigatoare, care au primit peste 3,45 de milioane de voturi, au fost selectate dintre aproximativ 160.000 de inscrieri ale fanillor din intreaga lume. Cei 32 de castigatori vor avea parte de o experienta unica, vor asista la meciurile echipei, vor calatori in acelasi autobuz si vor petrece o zi in cantonament alaturi de jucatorii nationalei.

In plus, pentru a incuraja suporterii sa se bucure si mai mult de meciurile din cadrul turneului final, Hyundai in colaborare cu FIFA organizeaza „FIFA World Cup™ Predictor”, un joc in care suporterii pot face pronosticuri pentru fiecare meci, dar si programul „Hyundai Goal of the Tournament”, prin intermediul caruia va fi desemnat cel mai frumos gol. Mai multe detalii referitoare la prezenta Hyundai la Cupa Mondiala de Fotbal din Rusia sunt disponibile pe platforma https://worldcup.hyundai.com.


Top