Sapte premii „Red Dot Design 2020” pentru Hyundai

Hyundai a castigat sapte premii „Red Dot Design 2020” - distinctia „Best of the Best”, alaturi de sase premii obtinute la categoria „Brand & Communication Design”.

Filmul campaniei Hyundai „Second First Steps” a obtinut titlul „Best of the Best” la categoria „Advertising”, precum si un premiu la sectiunea „Film & Animation”. De asemenea, producatorul a primit cinci premii pentru: „Hyundai Hi-Charger” la categoria „Interface & User Experience Design”; „Hyundai X BTS Goods” - „Advertising”; sala pentru expozitii „Future Mobility Solutions” la sectiunea „Fair Stands”; „Muzeul Fotbalului Mondial FIFA din Paris” - „Spatial Communication”, subcategoria „Event Design”.

Cu aceasta ocazie a fost premiat si brandul Genesis pentru designul sistemului de infotainment, in cadrul categoriei „Interface & User Experience Design”.

„Second First Steps” reflecta viziunea Hyundai in ceea ce priveste evolutia umana. Spotul dedicat campaniei prezinta povestea sportivului paralimpic coreean, Park Jun-Beom, care reuseste sa se ridice din fotoliul rulant si sa se deplaseze spre mama sa, sustinut de costumul robotic Hyundai H-MEX (Hyundai Medical Exoskeleton). Campania evidentiaza obiectivele companiei, de a oferi experiente de calitate clientilor prin intermediul solutiilor avansate de mobilitate. In prezent, materialul video dedicat campaniei a depasit 42 de milioane de vizualizari.

„Hi-Charger” este un dispozitiv pentru incarcarea ultra-rapida a autovehiculelor electrice, cu o capacitate de 350 kW, care a fost dezvaluit publicului in luna noiembrie 2019.

„Hyundai X BTS Goods” este o colectie de produse promotionale ecologice, parte componenta a campaniei „Global Hydrogen”, lansata la inceputul anului acesta, cu ocazia „Zilei Mondiale a Mediului Inconjurator”. Colectia cuprinde sase piese realizate din materiale ecologice, reciclate din tapiterii din piele ale scaunelor auto si materiale utilizate pentru panourile subterane.

Sala pentru expozitii „Future Mobility Solutions” a fost amenajata la inceputul acestui an in sediul companiei, cu scopul de a face cunoscuta angajatilor si vizitatorilor viziunea Hyundai - „Progress for Humanity” privind viitorul mobilitatii. In cadrul expozitiei pot fi admirate si conceptele UAM, PBV si Hub, care au fost dezvaluite in premiera la CES 2020.

Muzeul Fotbalului Mondial FIFA din Paris a fost realizat de catre Hyundai in perioada Cupei Mondiale de Fotbal Feminin FIFA din anul 2019. Modalitatea inedita de constructie - pereti exteriori din airbag-uri – a atras un numar foarte mare de vizitatori, peste 28.000. La finalul evenimentului, peretii au fost reciclati si transformati in sacose ecologice, care au fost donate comunitatii locale.

„Pentru noi este o onoare sa primim aceste premii. Distinctiile obtinute reprezinta o recunoastere a angajamentului Hyundai pentru sustenabilitate”, a declarat Vice President Sungwon Jee, Creative Works, Customer Experience Division - Hyundai Motor Company. „Vom continua aceasta abordare, cu scopul de a mentine o comunicare creativa si inovatoare intre brandul Hyundai si clienti.”

Designul sistemului de infotainment (sistemul de navigatie bazat pe tehnologia AR, alaturi de aplicatiile Car Pay, Valet Mode si Home-to-Car) disponibil pentru modelul Genesis a fost recunoscut de juriul „Red Dot” deoarece ofera o vizibilitate optima.

Primul premiu Hyundai - „Red Dot” a fost obtinut in anul 2012 pentru modelul Hyundai i30. Incepand cu anul 2018, Hyundai a primit consecutiv distinctii la categoria „Brand & Communication”.

„Red Dot” alaturi de „iF Design” si „IDEA Design” „Red Dot” sunt recunoscute la nivel global ca unele dintre cele mai importante distinctii din domeniul designului.


Top