Hyundai a castigat 17 premii „Red Dot Design 2021”

Hyundai a castigat 17 premii „Red Dot 2021”, inclusiv doua titluri „Best of Best” si 15 distinctii „Winner”.

„Red Dot” a recunoscut noua campanie Hyundai „Little Big e-Motion”, ca fiind „Best of Best” in categoria Film & Animation. Videoclipul dedicat prezinta un mini-vehicul electric echipat cu tehnologia „Emotion Adaptive Vehicle Control” (EAVC), care monitorizeaza starea emotionala a conducatorului auto si actioneaza in functie de aceasta. Materialul creativ a primit, de asemenea, o distinctie de argint in cadrul New York Festival Advertising Award 2021.

Tema de design „Hyundai EV Infotainment System - Jong-e” a modelului IONIQ 5 a primit titlul „Best of Best” in categoria Interface & User Experience, primul premiu Hyundai castigat in aceasta categorie. Interfata grafica Jong-e („Jong-e” inseamna „hartie” in coreeana) ofera diverse setari ambientale, cum ar fi gradientele de culoare, cu elemente parametrice, precum cele utilizate pentru luminile exterioare ale modelului IONIQ 5. 

In plus, avantajul competitiv Hyundai a fost consolidat prin obtinerea a 15 premii in cadrul a sapte categorii - Film & Animation, Interface & User Experience, Spatial Communication, Apps, Advertising, Online, Digital Solutions.

Materialele video „This is Us” si „I’m in charge” au fost recunoscute in cadrul categoriei Film & Animation, in timp ce sistemul „Hyundai Infotainment System-Aqua Theme Design” si platforma smart TV - „Channel Hyundai” in sectiunea Interface & User Experience. De asemenea, in categoria Apps au fost recunoscute platforma „Channel Hyundai”, aplicatiile Hyundai „Bluelink” si „My Genesis”.

Platforma „Channel Hyundai” a castigat in patru categorii diferite, Interface & User Experience Design, Apps, Online si Digital Solutions.

In sectiunea Spatial Design au castigat: „Hyundai Motorstudio Busan”, „Hyundai Motor Group Training Center”, „Hyundai EV Station Gangdong” si „Hyundai Cheonan Global Learning Center”, centre recunoscute pentru oferirea de noi experiente clientilor prin intermediul designului spatial.

In categoria Advertising au fost apreciate conceptele „OOH & Ambient for London Eye”, o campanie dedicata brandului IONIQ, desfasurata la Londra, langa unul dintre cele mai emblematice obiective turistice din lume, London Eye, respectiv campania „H2U (Hydrogen to You)”, care promoveaza valoarea energiei de hidrogen pentru mobilitatea durabila.


Top