Valoarea marcii Hyundai este in crestere in clasamentul Interbrands 2021

Valoarea globala a marcii Hyundai a crescut cu 6,3% fata de 2020  si a ajuns acum la 15,2 miliarde de dolari. Compania si-a pastrat pozitia in primele 30 de companii globale timp de sapte ani consecutiv. Investitiile in solutiile de electrificare si de mobilitate inteligenta, dar si angajamentul de a ajunge la zero emisii pana in anul 2045 contribuie la consolidarea pozitiei marcii.

De la evaluarea anterioara, numarul de unitati electrificate Hyundai s-a dublat prin dezvoltarea unui ecosistem de vehicule comerciale fuel cell in China si Europa, prin intermediul noului brand fuel cell al producatorului - HTWO. Totodata, au fost lansate: platforma Hyundai pentru vehiculele electrice - Electric Global Modular Platform (E-GMP), dar si noul brand dedicat autovehiculelor electrice (BEV) - IONIQ. 

Hyundai a lansat un proiect pentru dezvoltarea oraselor inteligente, care sa includa viitoarele dispozitive si servicii de mobilitate. Aceasta enclava sustenabila si centrata pe pasager isi propune sa utilizeze o forma de mobilitate aeriana (UAM), robotica, respectiv vehicule electrice autonome Hyundai, pentru a aborda problemele privind urbanizarea. Pana in anul 2028, obiectivul Hyundai este de a avea un model UAM complet electric, optimizat pentru functionarea urbana, preconizand utilizarea taxiurilor aeriene in activitatile zilnice pana in anii 2030.

Aceste planuri privind electrificarea si mobilitatea inteligenta sunt sustinute de angajamentul Hyundai prezentat in cadrul IAA Mobility 2021 -  zero emisii pana in anul 2045. Abordarea holistica a producatorului urmareste trei piloni: extinderea gamei de autovehicule eco, dezvoltarea platformelor de noua generatie si investitiile in solutii si tehnologii ecologice.


Top