Hyundai - primul producator auto care intra pe piata NFT bazata pe comunitate, prezentand propriile solutii de mobilitate in Metaverse

Hyundai devine primul producator auto care intra pe piata NFT bazata pe comunitate, lansand inclusiv un site web si conturi dedicate pe Discord si pe Twitter;

• Cu aceasta ocazie a fost lansat si un scurtmetraj care prezinta „Metamobility universe”, conceptul Hyundai „Metamobility” dezvaluit in premiera la CES 2022;

• Constructorul auto va lansa 30 de NFT-uri in editie limitata, in colaborare cu marca NFT - „Meta Kongz”;

• Profiturile din vanzari vor fi utilizate pentru dezvoltarea proiectului, respectiv pentru membrii comunitatii.

Hyundai Motor Company a anuntat debutul pe piata NFT (Non-Fungible Token) bazata pe comunitate, in colaborare cu marca NFT - „Meta Kongz”.

Hyundai este primul producator auto care intra pe piata NFT cu o comunitate proprie, lansand inclusiv conturi dedicate pe Discord si pe Twitter, dar si un website. Hyundai NFT va oferi proprietarilor posibilitatea de a deveni parte din comunitatea metaverse creata de Hyundai. Platformele online vor oferi actualizari in timp real cu privire la valoarea activelor pentru NFT-urile Hyundai.

Cu aceasta ocazie a fost lansat si un scurtmetraj care prezinta „Metamobility universe”, conceptul Hyundai „Metamobility” dezvaluit in premiera la CES 2022. In cadrul materialului video, personajul „Meta Kongz” conduce atat modelul clasic Hyundai PONY, cat si o versiune moderna a autovehiculului, pe o distanta Pamant - Luna, evidentiind modul in care solutiile de mobilitate pot transcende timpul si spatiul. 

Totodata, miercuri, 20 aprilie, vor fi lansate 30 de NFT-uri „Hyundai x Meta Kongz” in editie limitata. Proiectele Hyundai NFT vor fi continuate pe tot parcursul anului cu scopul de a extinde universul Hyundai NFT, profiturile din vanzari urmand a fi utilizate pentru dezvoltare, respectiv pentru membrii comunitatii.

„Universul Hyundai NFT va oferi noi experiente in ceea ce priveste marca Hyundai, in special generatiei MZ, consolidand angajamentul nostru fata de inovare atat in lumea reala, cat si in metaverse”, a declarat Thomas Schemera, Global Chief Marketing Officer & Head of Customer Experience Division. 

Viziunea Hyundai despre „Metamobility” a fost dezvaluita in premiera la CES 2022. Noul concept a fost lansat cu scopul de a contribui la consolidarea rolului mobilitatii in realitatea virtuala (VR), oferind in cele din urma oamenilor posibilitatea de a depasi limitele fizice ale miscarii in spatiu si timp.


Top