Hyundai Motor dezvaluie noul i40 pentru piata europeana

  • Design exterior si interior – eleganta si rafinament
  • O gama evoluata de motorizari pentru eficienta si performante superioare  
  • O serie de dotari noi pentru mai mult confort si siguranta

Hyundai dezvaluie noul i40, un model care se remarca printr-un design dinamic, motoare performante, o noua transmisie cu dublu ambreiaj, in sapte trepte, precum si printr-o serie de dotari pentru mai mult confort si siguranta. Inca de la lansare, prezenta i40 pe piata din Europa a avut un rol important in orientarea perceptiei clientilor Hyundai catre un nivel aspirational, modelul inregistrand vanzari de aproximativ 100.000 de exemplare, 5% din segmentul D, care este foarte competitiv.

Proiectat si dezvoltat in Centrul de Cercetare si Dezvoltare de la Rüsselsheim, Germania, i40 reflecta evolutia conceptului de design Hyundai, incorporand cele mai recente elemente, precum grila hexagonala. Noul i40 se evidentiaza prin alura supla si eleganta, fara a face insa vreun compromis in privinta confortului si capacitatii de incarcare. Designul farurilor frontale si al stopurilor confera modelului o identitate sofisticata.

Pentru performante superioare si eficienta, noul i40 este disponibil intr-o gama evoluata de patru motorizari pe benzina si diesel – toate Euro 6 – dezvoltand intre 115 si 166 CP. Propulsorul cu cele mai mari vanzari - Hyundai U-II de 1,7 litri diesel - a devenit mai puternic (141 CP) oferind un cuplu superior (340 Nm). 

O noua transmisie cu dublu ambreiaj sporeste confortul la volan. Cutia DCT in sapte trepte ofera un raspuns prompt (ideala pentru drumurile din oras) sau posibilitatea schimbarii manuale, secvential, a vitezelor, prin schimbatorul de viteze sau padelele montate in spatele volanului. 

In ceea ce priveste protectia mediului, Noul i40, in versiunile wagon si sedan, integreaza: sistem Stop&Go (ISG), o structura aerodinamica a grilei frontale si un sistem de management al alternatorului (AMS). 

Pentru a vira mai usor si a spori agilitatea, echipa de ingineri Hyundai a dezvoltat un sistem avansat de control al tractiunii in viraje (ATCC). ATCC imbunatateste tractiunea si manevrabilitatea, toti acesti parametri fiind optimizati pentru a se adapta caracteristicilor noului i40. 

Cea mai populara versiune a modelului i40, wagon, este echipata cu sistemul ECS, de control electronic al amortizoarelor spate. Soferul are posibilitatea de a adapta setarile suspensiei prin intermediul selectarii modurilor de condus, pentru a se potrivi propriului stil. Prin alegerea unui anumit mod, sunt adaptate, de asemenea, si raspunsurile directiei si transmisiei. 

Lista cuprinzatoare de echipamente de siguranta activa si pasiva prezente pe modelul i40 a fost imbogatita cu noi tehnologii. Sistemul pentru mentinerea benzii de rulare dobandeste roluri suplimentare - sistemul SHB (Smart High Beam) monitorizeaza traficul si inchide automat faza lunga in momentul in care detecteaza apropierea vehiculelor din fata. Acesta a echipat in premiera noul Hyundai Genesis. 

Noul sistem de identificare a vitezei legale de rulare verifica semnalizarea rutiera si il alerteaza pe conducatorul auto in cazul depasirii acesteia prin intermediul noului ecran TFT. 

i40 propune doua tipuri noi de sisteme audio. Sistemul audio standard reprezinta o evolutie a celui disponibil pe versiunea anterioara, care a beneficiat de imbunatatiri in ceea ce priveste tehnologia ecranului, care devine LCD Monochrome TFT. Optional este disponibil un sistem audio avansat, care propune un ecrat de 4,3 inch TFT, radio digital incorporat, precum si o camera pentru marsarier. 

Cinci ani garantie fara limita de kilometri

Asemenea tuturor modelelor Hyundai, noul i40 beneficiaza de pachetul unic, disponibil doar in Europa, oferit de Hyundai, cinci ani garantie fara limita de kilometri. Acest program ofera clientilor garantie timp de cinci ani, fara limita de kilometri, precum si asistenta rutiera si verificari tehnice gratuite ale vehiculului timp de cinci ani. 

Detalii tehnice

Motoare diesel
1,7 litri 115 CP
Tip
‘U-II’, DOHC, 4 cilindri in linie, 16 valve
Capacitate
1685 cmc
Alezaj x Cursa

77,2 mm x 90 mm

Rata de compresie
15,7
Putere
115 CP (85 kW) la 4000 rpm
Cuplu

280 Nm la 1250-2500 rpm

1,7 litri 141 CP
Tip
‘U-II’, DOHC, 4 cilindri in linie, 16 valve
Capacitate
1685 cmc
Alezaj x Cursa
77,2 mm x 90 mm
Rata de compresie
15,7
Putere
141 CP (104 kW) la 4000 rpm
Cuplu

340 Nm la 1750-2500 rpm


Motoare benzina
1,6 litri 135 CP
Tip
‘Gamma’ GDI, 4 cilindri, cu sistem de distributie variabila duala
Capacitate
1591 cmc
Alezaj x Cursa
77,0 mm x 85,44 mm
Rata de compresie
11,0
Putere
135 CP (99 kW) la 6300 rpm
Cuplu

164 Nm la 4850 rpm


2,0 litri 165 CP
Tip
‘Nu’ GDI, 4 cilindri, cu sistem de distributie variabila duala
Capacitate
1999 cmc
Alezaj x Cursa
81 mm x 97 mm
Rata de compresie
11,0
Putere
165 CP (121 kW) la 6200 rpm
Cuplu
204 Nm la 4700 rpm

Dimensiuni exterioare (mm)
 
Wagon
Sedan
Lungime
4770
4740
Latime
1815 (fara retrovizoare laterale)
Inaltime
1470
Ampatament
2770
Consola fata
920
920
Consola spate
1080
1050
Distanta roti fata
1591     variaza in functie de jante si anvelope
Distanta roti spate
1597     variaza in functie de jante si anvelope
Ground clearance
140

Performante    
Motorizare
(Sedan)
Benzina Diesel
Gamma 1.6 NU 2.0 GDI NU 2.0 MPI U2 1.7 (inf.) U2 1.7 (sup.)
Transmisie
MT MT AT MT AT MT MT DCT

Viteza maxima (km/ h)

197 212 208 204 200 192 203 203
 
               
 
 
Motorizare
(Wagon)
Benzina Diesel
Gamma 1.6 NU 2.0 GDI NU 2.0 MPI U2 1.7 (inf.) U2 1.7 (sup.)
Transmisie
MT MT AT MT AT MT MT DCT

Viteza maxima (km/ h)

195 210 205 201 198 190 200 200

0-100 km/ h (sec)

11.6 9.9 10.8 10.6 11.1 12.6 10.5 11.0

0-100 km/ h (sec)

11.5 9.8 10.6 10.4 10.9 12.4 10.3 10.8
                                 

Despre Hyundai
Hyundai Auto Romania, parte a Grupului Tiriac, este reprezentantul marcii Hyundai in Romania din anul 1994 si aduce pe piata nationala 8 modele Hyundai atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare. Fondata in 1967, Hyundai Motor Company s-a transformat in Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producator auto la nivel mondial incepand din anul 2007.
Top