Hyundai si Los Angeles County Museum of Art au inaugurat expozitia „Rain Room”

Hyundai Motor si Los Angeles County Museum of Art (LACMA) au organizat o ceremonie speciala de inaugurare a lucrarii „Rain Room”. Noua expozitie a fost deschisa publicului pe 1 noiembrie si se va incheia pe 6 martie 2016. Proiectul are ca obiectiv dezvoltarea sustenabila a comunitatii prin integrarea artei contemporane.

 
Instalatia, cu o suprafata de 230 mp, a fost creata de Random International, un studio de design interactiv din Londra. Opera ofera imaginea unei caderi continue de apa, sub forma unor picaturi de ploaie, dintr-un rezervor cu o capacitate de 1.500 litri. Senzorii detecteaza prezenta vizitatorilor in proximitatea instalatiei, iar caderea picaturilor de apa este directionata in asa fel incat acestia sa ramana perfect uscati, chiar daca in jurul lor ploua incontinuu.
 
Parteneriatul Hyundai Motor - LACMA face parte dintr-o serie de colaborari pe termen lung, derulate pana in 2025, pe care compania le-a stabilit cu institutii de arta reprezentative din intreaga lume.
 

Hyundai Motor si LACMA impartasesc aceeasi viziune asupra inovatiei. Consideram autovehiculele un colaj de forme multifatetate ale artei si tehnologiei. In urmatoarea decada, programul „Art + Technology” dezvoltat de LACMA va continua sa isi surprinda vizitatorii prin experiente spectaculoase”, a declarat Euisun Chung, Hyundai Motor Company Vicepresedinte.


Chris Hosford, Director Executiv al Hyundai Motor America, a mentionat: „In cadrul Hyundai Motor, credem ca procesul de creatie a unui model este strans legat de cel al unei opere de arta, pentru ca atat o lucrare, cat si un autovehicul reunesc tehnologia si arta, intr-un scop nobil. Parteneriatul dintre LACMA si Hyundai Motor, alaturi de expozitia inaugurala „Art + Technology”, demonstreaza ca viziunea noastra comuna asupra importantei artei si tehnologiei in definirea umanitatii si a inovatiei in viitor.”

 

Rain Room a mai fost expus si in centrul artistic Barbican din Londra, in perioada aprilie 2012 - martie 2013 si in EXPO 1 la MoMA, New York (in mai si iulie 2013). In prezent este prezentata in cadrul Yuz Museum din Shanghai.

 

Hyundai a initiat si alte parteneriate in aceasta directie: cu Muzeul National de Arta Moderna si Contemporana din Coreea (MMCA) si Tate Modern din Marea Britanie. Alaturi de MMCA, Hyundai Motor a initiat „MMCA Hyundai Motor Series” care ofera o platforma de comunicare, alaturi de forumuri, arhive si publicatii dedicate artistilor coreeni. La Tate Modern din Londra, Hyundai sprijina artistii din intreaga lume sa isi expuna viziunea creativa, in contextul unic al Turbine Hall.

 
Hyundai Motor va continua sa sustina arta si comunitatile artistice globale, oferind experiente creative in toate zonele lumii.
 
Pentru informatii suplimentare, contactati:
Corina Pintilie
Marketing & Communication Manager
corina.pintilie@tiriacauto.ro
 
Despre Hyundai
Hyundai Auto Romania, parte a Grupului Tiriac, este reprezentantul marcii Hyundai in Romania din anul 1994 si aduce pe piata nationala noua modele Hyundai atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare. Fondata in 1967, Hyundai Motor Company s-a transformat in Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producator auto la nivel mondial incepand din anul 2007.
Top