Pregatit pentru urmatoarea aventura.

Noul i20 dispune de tehnologii avansate de siguranta si de conectivitate, alaturi de o gama diversificata de motorizari.

Performanta

Progres si eficienta.

Cea mai performanta motorizare este 1,0 T-GDi, in variantele de 100 CP sau 120 CP. Pentru prima data, aceasta motorizare este disponibila cu un propulsor mild hybrid de 48 V, optional pentru varianta de 100 CP sau standard pentru cea de 120 CP. La baza gamei se afla motorizarea 1,2 MPi, care dezvolta o putere de 84 CP.

Click the left or right arrow to navigate to the previous or next slides.
  1. Black letters against a white background saying "4.2l / 100km"
    Aceste valori sunt preliminare si pot fi modificate.

    Eficienta sporita.

    Noul i20 este disponibil cu doua propulsoare si trei variante de transmisie.

  2. Black letters against a white background saying "120 PS"

    Performanta remarcabila.

    Motorizarea MPi si cele trei versiuni turbo contribuie la o experienta dinamica de condus.

  3. Black letters against a white background saying "7 speed"

      7 trepte de viteza

    Trei optiuni pentru transmisie:
    6 iMT (1,0 T-GDi 48 V)
    6 MT sau 7 DCT (1,0 T-GDi)
    5 MT (1,2 MPi)

    Click the left or right arrow to navigate to the previous or next slides.
    1. Graph showing the torque and power curves of the all-new i20's 1.0 litre T-GDi petrol engine

      1,0 T-GDi

      Propulsorul T-GDi de 1 litru este disponibil in variantele de 100 CP sau 120 CP. Pentru prima data, aceasta motorizare este disponibila cu un propulsor mild hybrid de 48 V, optional pentru varianta de 100 CP sau standard pentru cea de 120 CP.

    1. 1
    Click the left or right arrow to navigate to the previous or next slides.
    1. Graph showing the torque and power curves of the all-new i20's 1.2 litre MPi petrol engine

      1,2 MPi

      Motorizarea 1,2 MPi, cu patru cilindri, dezvolta o putere de 84 CP si este asociata unei cutii de viteze manuala cu cinci trepte.

    1. 1

    Sistemul mild hybrid 48 V.

    Propulsorul mild hybrid de 48 V contribuie la reducerea emisiilor. Bateria de 48 V se reincarca automat in timpul deplasarii, datorita sistemului de franare regenerativa.

    Click the left or right arrow to navigate to the previous or next slides.
    1. Image showing the comfort start.

      Start.

      Sistemul mild hybrid ofera avantaje in special in traficul urban, spre exemplu, dupa o oprire la semafor. Datorita generatorului de pornire MHSG (Mild Hybrid Starter Generator), repornirea se face mai rapid si mai usor, folosind energie din bateria de 48 V.

    1. 1
    Click the left or right arrow to navigate to the previous or next slides.
    1. Image showing the acceleration.

      Accelerare.

      Pe perioada de accelerare, MHSG sustine motorul termic cu o putere suplimentara intre 4 si 10 kW, in functie de nivelul de incarcare a bateriei si de gradul de accelerare impus de conducatorul auto. In momentul in care a fost atinsa viteza dorita, sistemul MHSG trece in mod neutru si nu mai distribuie energie. Drept urmare, poate fi redus nivelul emisiilor si al consumului.

    1. 1
    Click the left or right arrow to navigate to the previous or next slides.
    1. Image showing the constant driving.

      Viteza constanta.

      La o viteza constanta, sistemul MHSG este fie inactiv, fie actioneaza ca un generator incarcand bateria de 48 V, in functie de nivelul de energie disponibil.

    1. 1
    Click the left or right arrow to navigate to the previous or next slides.
    1. Image showing the recuperation.

      Recuperarea energiei.

      La franare sau mers inertial, rotirea volantei alimenteaza sistemul MHSG, care actioneaza apoi ca un generator cu o recuperare maxima a puterii de la 10 pana la 12 kW. Generatorul converteste energia cinetica de la franare in electricitate si o transmite inapoi la bateria de 48 V.

    1. 1
    Click the left or right arrow to navigate to the previous or next slides.
    1. Image showing the extended start-stop.

      Sistem start-stop extins.

      Cand se ruleaza la viteze mici, functia start-stop se activeaza la 30 km/ h. La o decelerare intre 30 - 0 km/ h si cu ambreiajul decuplat, motorul se opreste complet.

    1. 1
    A man operating the 6-speed iMT in an all-new Hyundai i20

    Transmisie manuala inteligenta (iMT).

    Cu ajutorul iMT, in momentul decelerarii, motorul este decuplat de la transmisie, permitand autovehiculului sa ruleze liber. Tehnologia a fost proiectata pentru a spori eficienta consumului de combustibil.

    A manual transmission gear lever inside an all-new Hyundai i20, passenger side view

    Transmisie manuala cu 6 trepte.

    Pentru pasionatii de condus care prefera sa schimbe treptele de viteza, Hyundai propune o transmisie manuala in cinci trepte.

    Transmisie automata.

    Propulsorul T-GDi de 1 litru poate fi asociat unei cutii de viteze cu dublu ambreiaj si sapte trepte de viteza (7 DCT).

    The 7-speed dual clutch transmission gearbox of the all-new Hyundai i20

    Sistemul de recuperare a energiei (ERS).

    Sistemul ISG (Idle Stop & Go), sistemul de control al incarcarii alternatorului (AMS) si anvelopele cu rezistenta redusa la rulare sunt completate de sistemul de recuperare a energiei (ERS): energia cinetica rezultata in timpul franarii se transforma in energie electrica, care este stocata in baterie. Acest proces contribuie la reducerea consumului si a emisiilor.

    Confort

    Mai mult spatiu.

    Close-up of the boot of the all-new Hyundai i20

    Portbagaj generos.

    In comparatie cu predecesorul, volumul portbagajului a crescut cu 25 de litri, ajungand la 351 de litri.

    Close-up of the boot of the all-new Hyundai i20 with boot cover stored behind the rear bench

    Spatiu suplimentar.

    Prea multe bagaje? Noul i20 ofera spatiu suplimentar pentru confortul tau.

    Sistem audio Premium Bose®.

    Noul i20 este primul model Hyundai din Europa echipat cu sistem audio Bose, dispunand de opt difuzoare, printre care un subwoofer.

    Close-up of a speaker belonging to the all-new Hyundai i20's Bose sound system
    The middle console of an all-new Hyundai i20, driver's side view

    Incarcare wireless.

    Hyundai i20 integreaza un suport pentru incarcare wireless.

    Close-up of one of the USB-ports inside of the all-new Hyundai i20

    Conectivitate USB.

    Pentru pasagerii din spate este disponibila o priza de incarcare USB.

    Conectivitate.

    Tehnologii avansate.

    Pentru un plus de eleganta si confort, instrumentarul de bord, care ofera informatii importante despre modul de condus, sistemele de siguranta activa, consumul de combustibil sau temperatura din exterior, a fost integrat intr-un ecran de 10,25 inchi.

    The all-new Hyundai i20's 8 inch centre touch screen

    Display central.

    Display-ul central, cu ecran de 8 inchi, este compatibil cu Android Auto si Apple Car Play, disponibile wireless.

    Sistem eCall.

    In situatia in care se declanseaza airbag-urile, eCall permite efectuarea automata a unui apel de urgenta de la bordul autovehiculului. Hyundai i20 dispune, de asemenea, de un buton eCall care poate fi activat manual pentru asistenta.

    Siguranta

    Hyundai SmartSense.

    Hyundai i20 ofera o noua gama de echipamente pentru siguranta.

    Click the left or right arrow to navigate to the previous or next slides.
    1. An all-new Hyundai i20 on the road, drone view from the rear top

      Pilot automat inteligent sincronizat cu sistemul de navigatie (NSCC).

      Pilotul automat inteligent sincronizat cu sistemul de navigatie (NSCC) anticipeaza curbele sau liniile drepte pe autostrada, regland viteza autovehiculului.

    2. Two all-new Hyundai i20s in an alley, parked at a 90 degree angle

      Sistem de asistenta pentru evitarea coliziunilor la parcarea cu spatele (PCA-R).

      Pentru evitarea coliziunilor la parcarea cu spatele (PCA-R), sistemul franeaza automat.

    3. Two all-new Hyundai i20s parked behind each other in an otherwise empty street

      Sistem de avertizare la deplasarea autovehiculului din fata (LVDA).

      Sistemul avertizeaza conducatorul auto in momentul in care vehiculul din fata demareaza brusc, cum ar fi la semafor sau intr-un ambuteiaj.

    4. Illustration depicting the Hyundai Intelligent Speed Limit Assist

      Pilot automat inteligent cu sistem de recunoastere a indicatoarelor rutiere de viteza (ISLA).

      Sistemul avertizeaza sonor si vizual conducatorul auto, adaptand automat viteza.

      O noua generatie.

      Cea de-a treia generatie i20 se remarca prin designul revolutionar, dar si prin tehnologiile avansate de siguranta si de conectivitate.