Programul „Hyundai Skills for the Future” ofera noi oportunitati elevilor europeni, in anul scolar 2015-2016

  • Competitia „Skills for the Future” contribuie la imbunatatirea experientei practice a elevilor din scolile vocationale europene
  • Programul lansat in 2012 a atras pana in prezent peste 10.700 de elevi
  • In anul scolar 2015-2016 vor fi incadrati 5.000 de elevi
 

Pentru al patrulea an consecutiv, Hyundai Motor Europa in parteneriat cu Junior Achievement Europa continua programul de responsabilitate sociala „Skills for the Future”. Scopul actiunii este de a inspira tinerii sa se orienteze catre profesii in domeniul STEM (stiinta, tehnologie, inginerie si matematica), precum si de a contribui la o mai buna intelegere si constientizare a abilitatilor necesare pentru a activa in industria auto. In anul scolar 2015-2016 numarul participantilor va ajunge la 5.000 de elevi.

Un studiu realizat de Centrul European pentru Dezvoltarea Formarii Profesionale (Cedefop) a evidentiat faptul ca 39% dintre companiile din Europa au dificultati in identificarea de personal specializat. In plus, conform analizelor realizate de organizatia non-profit Engineering UK, Marea Britanie se confrunta cu un deficit de 55.000 de persoane cu abilitati tehnice in domeniul ingineriei.

Initiativa „Hyundai Skills for the Future” are ca scop dezvoltarea de abilitati pentru tinerii europeni, facilitand adaptarea la cerintele competitive ale pietei muncii. Pe parcursul anului scolar, elevii, aflati sub indrumarea profesorilor coordonatori si a voluntarilor Hyundai, au posibilitatea de a concepe si conduce propria afacere. La finalul programului, premiul Hyundai Skills for the Future, recunoscut de Comisia Europeana, se acorda celor mai bune idei sustenabile in domeniul auto.

 

Thomas A. Schmid, Chief Operating Officer al Hyundai Motor Europa, a declarat: „Prin intermendiul ”Skills for the Future” incurajam elevii care au initiative, deoarece dorim sa contribuim la formarea unei noi generatii de tineri antreprenori, pentru o dezvoltare profesionala de succes”.

 

Castigatorii editiei anterioare au creat proiectul „SoberDrive” - un sistem incorporat in cheia masinii care detecteaza alcoolemia, reducand astfel incidentele in trafic cauzate de consumul de alcool. In ultimii trei ani, „Skills for the Future” a colaborat cu aproximativ 10.700 de tineri, cu varste cuprinse intre 15 si 18 ani, apartinand scolilor vocationale din 15 tari europene. 

Pentru informatii suplimentare, contactati:
Corina Pintilie
Marketing & Communication Manager
corina.pintilie@tiriacauto.ro
 
Despre Hyundai
Hyundai Auto Romania, parte a Grupului Tiriac, este reprezentantul marcii Hyundai in Romania din anul 1994 si aduce pe piata nationala noua modele Hyundai atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare. Fondata in 1967, Hyundai Motor Company s-a transformat in Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producator auto la nivel mondial incepand din anul 2007.
 
 
Despre Junior Achievement Romania
Junior Achievement Romania este o organizatie non-profit, avand ca misiune dezvoltarea in Romania a programelor internationale JA de educatie economica, antreprenoriala, financiara, etica si responsabilitate sociala si sanatate si viata activa. 39 de tari din Europa si 121 de tari din toata lumea urmeaza programele JA. In Romania, acestea sunt urmate gratuit de peste 250.000 de elevi din 1.400 de scoli publice, prin parteneriatul cu Ministerul Educatiei Nationale si datorita sustinerii financiare din partea comunitatii de afaceri. Mai multe informatii pe www.jaromania.org.