Viitorul este sigur
Hyundai iti ofera linistea de care ai nevoie prin intermediul unui pachet de garantie caracterizat prin transparenta. Serviciul „5 ani garantie fara limita de kilometri” reflecta angajamentul nostru de a oferi calitate si asistenta superioara.
Nu mai ramane decat sa te bucuri de calatorii mult timp de acum inainte.
Pachetul „5 ani garantie fara limita de kilometri”
Increderea deplina in produsele noastre este sustinuta de pachetul „5 ani garantie fara limita de kilometri”, care este oferit pentru toate autoturismele noi ale gamei Hyundai (cu exceptia celor destinate activitatilor de taxi, scoli de soferi si serviciul de inchiriere masini).
Pentru modelele fabricate incepand cu anul 2017, garantia de 5 ani fara limita de kilometri se aplica doar autoturismelor Hyundai care au fost vandute initial de catre distribuitorul autorizat Hyundai catre clientul final, asa cum este prevazut in termenii si conditiile din pasaportul de service.
Pachetul include:
„5 ani garantie fara limita de kilometri”
Prima componenta a serviciului este garantia de 5 ani fara limita de kilometri. Pentru detalii suplimentare referitoare la conditiile generale de garantie accesati:
· Conditii generale garantie - autovehicule comercializate pana la 14.01.2011
· Conditii generale garantie - autovehicule comercializate incepand cu 15.01.2011
· Conditii de acordare garantie
„5 ani asistenta rutiera”
In cazul in care autovehiculul se afla imobilizat, Hyundai Asistenta Rutiera este alaturi de tine si iti ofera prompt intregul suport, pentru a depasi situatia neplacuta, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Tractarea se efectueaza pana la cel mai apropiat reparator agreat Hyundai pe teritoriul Romaniei si in tarile din Europa.
Contact: 0753.127.127. Detalii suplimentare regasiti in pasaportul de service.
„5 ani verificari tehnice periodice gratuite”
O inspectie vizuala specializata, gratuita, este realizata de catre reparatorul Hyundai asupra unor puncte cheie ale vehiculului, pentru a identifica si solutiona orice problema si a va asigura deplasari fara griji.
*Aceste inspectii sunt independente de intretinerea periodica.
„12 ani garantie antiperforare”
Se acorda pentru piesele metalice care alcatuiesc caroseria autoturismului – capota, motor, capota portbagaj, hayon, plafon, usi, aripi, stalpi.
Sunt excluse vehiculele comerciale usoare si autoturismele utilizate in regim de taxi, scoli de soferi si serviciul de inchiriere masini.
In cazul in care autoturismul a fost achizitionat in scop comercial (scoli de soferi, taxi, companii de inchiriere auto sau transport marfa, dar fara a se limita la exemplele menţionate), garantia va fi acordata respectand aceleasi restrictii sau limitari ale perioadei prezentate in pasaportul de service, la capitolele „Ce nu este acoperit de garantie” si „Limitari garantii”.
Garantia* autoturismului este acordata si asigurata de catre producatorul Hyundai Motor Company prin intermediul Hyundai Auto Romania si reprezentantii autorizati Hyundai.
Astfel, pentru orice tip de cerere referitoare la garantie, Hyundai Auto Romania si reprezentantii autorizati Hyundai isi rezerva dreptul asupra deciziilor finale. In Romania, garantia se aplica autovehiculelor Hyundai in conformitate cu Ordonanta nr. 21/ 1992 cu toate modificarile si republicarile ulterioare si Legea nr. 449 din 12 noiembrie 2003 modificata si republicata, implicit tuturor componentelor si dotarilor de prim montaj cu care a fost vandut autoturismul si care prezinta defectiuni de fabricatie.
*Garanţia se acorda doar pentru piesele sau subansamblele care prezinta defecte de fabricatie sau de material.
*NU se acorda garantie pentru defectele aparute ca urmare a uzurii in timp sau a exploatarii necorespunzatoare a autoturismului.
*Hyundai ofera clientilor 5 ani garantie fara limita de kilometri pentru toate autoturismele noi vandute prin reteaua oficiala din Europa.
Definitii:
Clientul inseamna o persoana fizica, companie sau orice alta entitate care cumpara (i) un autoturism nou Hyundai de la un distribuitor autorizat Hyundai, dar nu in scopul revanzarii acestuia sau (ii) un autoturism Hyundai cumparat initial de la un distribuitor autorizat Hyundai de catre o persoana fizica, companie sau orice alta entitate, dar nu in scopul revanzarii.
Europa inseamna Spatiul Economic European si Elvetia.
Conditii si costuri de revizie in Romania
Pentru ca ne dorim sa fiti in permanenta informat referitor la conditiile si costurile de mentenanta ale autoturismului personal marca Hyundai, va invitam sa consultati detalii despre conditiile generale pentru revizii.
1. Ce sunt piesele originale Hyundai?
Piesele originale sunt proiectate si testate pentru a asigura performantele, rezistenta si siguranta optima a autovehiculului dumneavoastra marca Hyundai.
2. De ce este recomandat sa folositi piese originale?
Piesele originale Hyundai sunt proiectate si construite corespunzator normelor de productie. Utilizarea pieselor contrafacute sau a celor de mana a doua (reutilizate) contravine conditiilor de garantie a autovehiculului dumneavoastra marca Hyundai. Deteriorarea pieselor originale Hyundai, cauzata sau corelata cu instalarea unor piese contrafacute/ reutilizate, nu va fi acoperita de nicio garantie Hyundai.
3. Cum puteti verifica autenticitatea pieselor Hyundai?
Hyundai Auto Romania va recomanda verificarea ambalajelor pieselor Hyundai achizitionate. Piesele originale Hyundai prezinta etichete scrise numai in limba engleza. Piesele originale Hyundai pot fi achizitionate strict din reteaua de distribuitori si reparatori autorizati Hyundai. Informatii de verificare a autenticitatii pieselor Hyundai:
eticheta piesa – cod de bare imprimeu ambalaje din material plastic
logo piese originale exemplu – ambalaj piese originale
Pentru intretinerea si reparatiile aduse autoturismului dumneavoastra pe intreaga durata de exploatare cea mai buna solutie sunt service-urile autorizate Hyundai intrucat acestea ofera:
RECOMANDARI
Pentru a obtine maximum de satisfactie de la autoturismul dumneavoastra recomandam utilizarea de piese originale Hyundai Motor Company atat pentru service, cat si pentru orice alta categorie de reparatie.
Ca orice autoturism, noul dumneavoastra Hyundai are nevoie de o scurta trecere in revista a principalelor sisteme componente inainte de plecarea la drum.
Astfel, oricine poate si trebuie sa faca urmatoarele verificari:
Evident, aceste mici controale trebuie sa devina o rutina inainte de plecarea in cursa. Aceste verificari au rolul de a va asigura o calatorie placuta, fara incidente si mai ales intr-o cat mai mare siguranta a dumneavoastra, cat si a celorlalti participanti la trafic.
IN CAZ DE ACCIDENT
Desi autoturismul dumneavoastra este conceput avand in vedere cele mai noi reglementari de siguranta activa si pasiva, este cu putinta sa fiti implicat intr-un accident. In acest caz nedorit, luati urmatoarele masuri:
PLAN SERVICII INTRETINERE HYUNDAI
Intretinerea sistematica reprezinta o componenta esentiala a pastrarii autoturismului dumneavoastra intr-o conditie de maxima siguranta, economicitate si de conservare a mediului inconjurator. De asemenea, un PASAPORT SERVICE complet este si o garantie a obtinerii unei valori de revanzare mai buna.
Pentru ca autoturismul dumneavoastra sa se bucure de o functionare fara nicio problema la un maxim de eficienta si durabilitate este necesar sa il inscrieti intr-un program anual de intretinere sau, daca inregistrati distante anuale mari, in functie de numarul de kilometri parcursi.
Pentru informatii despre planul de service anual aferent autoturismului dumneavoastra va recomandam sa consultati MANUALUL PROPRIETARULUI.
Responsabilitatea efectuarii acestor revizii periodice reprezinta in totalitate obligatia dumneavoastra (Proprietarul/ Utilizatorul).
Daca autoturismul dumneavoastra este folosit in conditii de trafic dure, o intretinere mai frecventa va va asigura o functionare fara probleme a acestuia, chiar si dupa o distanta parcursa foarte mare, dupa terminarea intervalului de garantie.
Efectuarea acestor revizii vor fi consemnate in acest PASAPORT SERVICE de catre reprezentantul Hyundai. Se vor consemna data, numarul de kilometri, numarul comenzii de service in rubricile special desemnate pentru aceasta.
ASISTENTA RUTIERA HYUNDAI
In cazul in care autoturismul dumneavoastra se afla imobilizat, serviciul HYUNDAI ASISTENTA este alaturi de dumneavostra 24 de ore din 24, 7 zile din 7 si va ofera prompt intregul sprijin pentru a depasi situatia neplacuta.
Situatii in care beneficiati de asistenta rutiera:
ATENTIE! In situatiile marcate cu (*), HYUNDAI ASISTENTA va opera serviciile solicitate, dar plata acestor servicii ramane in sarcina Proprietarului/ Utilizatorului.
Pentru a putea beneficia de serviciul HYUNDAI ASISTENTA aveti la dispozitie numarul de telefon: 0753 127 127.
NOTA
Pentru detalii suplimentare cu privire la serviciile oferite de HYUNDAI ASISTENTA, precum si lista tarilor in care acest serviciu este valabil, consultati pagina de website www.hyundai-motor.ro a Hyundai Auto Romania sau cel mai apropiat reprezentant autorizat Hyundai.
Perioada de acoperire a serviciilor oferite gratuit de serviciul HYUNDAI ASISTENTA este in concordanta cu Pasaportul de Service al autovehiculului.
Protectia mediului inconjurator/ Reciclare
Hyundai Motor Company, producatorul autoturismului dumneavoastra, acorda o foarte mare importanta mediului inconjurator. Astfel, pe langa proiectele de cercetare avansata in domeniu, Hyundai Motor Company produce autoturisme cu un grad ridicat de reciclare si refolosire. Fiecare autoturism se poate recicla in proportie de 80% si refolosi in proportie de 85%.
Beneficiind de o inalta tehnologie precum si de investitii majore in cercetare si dezvoltare, Hyundai Motor Company va produce incepand cu anul 2015 autoturisme cu un grad de reciclare de 85% si un grad de refolosire de 90%.