Valoarea marcii Hyundai este in crestere in clasamentul Interbrands 2015

  • Hyundai avanseaza fata de anul precedent pana pe locul 39 in evaluarea globala realizata de Interbrand in 2015
  • Valoarea brandului a inregistrat o crestere cu 8,5% mai mult decat in 2014, ajungand la 11,3 miliarde de dolari
Hyundai este al 39-lea cel mai mare brand la nivel mondial, conform rezultatelor publicate pentru anul 2015 in clasamentul intocmit de Interbrand.

Brandului Hyundai a inregistrat o crestere cu 8,5% mai mare fata de anul precedent, fiind evaluat la valoarea de 11,3 miliarde de dolari in anul 2015. Compania este, de asemenea, clasata pe locul al saptelea in industria auto. In ultimul deceniu, valoarea Hyundai a crescut cu mai mult de 7 miliarde de dolari, producatorul auto fiind situat in momentul de fata printre cele mai mari nume la nivel global.

Intr-un mediu foarte competitiv, Hyundai a reusit sa isi dezvolte prezenta globala prin intermediul rafinamentului gamei de produse. Angajamentul continuu fata de clientii sai, de a oferi experiente peste asteptari, contribuie la obtinerea acestui rezultat”, a declarat Mike Rocha, Global Brand Valuation Director al Interbrand.

„Ne dorim sa devenim o companie pe care oamenii o indragesc pentru ceea ce reprezinta si nu doar pentru masinile pe care le creeaza”, a mentionat Won Hong Cho, Chief Marketing Officer al Hyundai Motor Company.

  Topul Hyundai Motor in ultimii 10 ani (Intrebrand):
Anul Pozitia in clasament Valoarea brandului (mld. $)
2015 39 11.3
2014 40 10.4
2013 43 9.0
2012 53 7.5
2011 61 6.0
2010 65 5.0
2009 69 4.6
2008 72 4.8
2007 72 4.5
2006 75 4.1
  Top 10 al producatorilor de autovehicule in anul 2015
Locul Compania Valoarea brandului (mld.$)
1 Toyota 49.0
2 BMW 37.2
3 Mercedes-Benz 36.7
4 Honda 22.9
5 VW 12.5
6 Ford 11.5
7 Hyundai 11.3
8 Audi 10.3
9 Nissan 9.0
10 Porsche 8.0
 

Clasamentul Intrebrand este calculat utilizand atat bilanturile financiare ale companiilor impreuna cu activitatile de marketing, cat si potentialul de profit al fiecarui brand.

Despre Hyundai

Hyundai Auto Romania, parte a Grupului Tiriac, este reprezentantul marcii Hyundai in Romania din anul 1994 si aduce pe piata nationala opt modele Hyundai atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare. Fondata in 1967, Hyundai Motor Company s-a transformat in Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producator auto la nivel mondial incepand din anul 2007.

Pentru informatii suplimentare, contactati: Corina Pintilie Marketing & Communication Manager corina.pintilie@tiriacauto.ro
Top