Campania Hyundai Tucson #ChangeIsGood premiata in cadrul Automotive Brand Contest 2016

Campania Hyundai Tucson #ChangeIsGood premiata in cadrul Automotive Brand Contest 2016

Hyundai se numara printre castigatorii de anul acesta ai concursului Automotive Brand.

Tucson #ChangeIsGood, creata de agentiile Razorfish si Innocean Worldwide Europe, a fost desemnata una dintre cele mai bune campanii de Digital Marketing din 2015.

Actiunea s-a desfasurat pe platforma change-is-good.eu, unde utilizatorii erau invitati sa descopere in avanpremiera noul Tucson. Cu aceasta ocazie, marca Hyundai a fost asociata pentru prima data cu unii dintre cei mai importanti jucatori din blogosfera europeana, care au acceptat provocarea #ChangeIsGood de a iesi din tiparele obisnuite. Cinci video bloggeri populari din diferite tari ale Europei, un critic de film devenit protagonistul propriei povesti de viata, un blogger de lifestyle care schimba genul pentru o zi si un blogger culinar care gateste legat la ochi - au fost invitati sa celebreze schimbarea, stimuland imaginatia pentru a  transforme lucrurile simple in emotie si energie.

Materialele video rezultate au fost publicate in cadrul platformei si promovate atat pe canalele Hyundai, cat si pe ale echipei de bloggeri. De asemenea, website-ul a fost completat in permanenta cu informatii despre noul Tucson alaturi de actrita Hannah Ware, protagonista campaniei publicitare ‘Change Is Good’. Actiunea a generat un reach organic de 45%, inregistrand 11 milioane de vizualizari si interactiuni, 90.000 de lead-uri si o crestere cu 300% a cautarilor online pe ‘Hyundai’.

Jochen Sengpiehl, Vice President Marketing Hyundai Motor Europa, a declarat: „#ChangeIsGood a contribuit la stabilirea de noi repere, iar succesul campaniei a demonstrat ca ne-am indreptat in directia potrivita utilizand o strategie concentrata pe mediul digital si pe dorintele clientilor.”

Andreas Schmidl, Creative Director al Razorfish pentru #ChangeIsGood, a declarat: „#ChangeIsGood nu este doar un continut de divertisment cu povesti surprinzatoare, bazate pe viata reala, ci stabileste noi stardarde in industrie.”

Tucson, lansat in vara anului 2015, reprezinta unul dintre cele mai importante modele ale gamei Hyundai in Europa. Designul rafinat si atletic, precum si nivelul inalt de confort si echipare tehnologica, au transformat autovehiculul intr-un ambasador al marcii.

Competitia Automotive Brand Contest, initiata de Consiliul German pentru Design, recunoaste si recompenseaza produsele si comunicarea de design remarcabile. Castigatorii sunt selectati de un juriu compus din sase specialisti in media, design, comunicare de marca si din mediul universitar. Premiile de anul acesta vor fi decernate in prima zi de presa in cadrul Salonului Auto de la Paris, pe 29 septembrie 2016.

*Sursa: BAS DATA Index, al doilea semestru al anulul 2015