Contul Hyundai.

Intrebari frecvente

Care este diferenta dintre contul Hyundai si contul Bluelink?

keyboard_arrow_down

Contul Hyundai permite accesul la toate serviciile Hyundai (actuale si viitoare). Contul Bluelink permite doar utilizarea serviciilor furnizate in aplicatia Bluelink si in autovehicul.

Cum stiu daca inca utilizez aplicatia Bluelink?

keyboard_arrow_down

Daca v-ati inregistrat in aplicatia Bluelink inainte de data de 9 decembrie 2020, utilizati contul Bluelink pentru a realiza tranzitia catre contul Hyundai.

De ce trebuie sa imi actualizez contul?

keyboard_arrow_down

Incepand cu luna iunie 2021, aplicatia Bluelink nu va mai functiona. Daca nu efectuati trecerea de la contul Bluelink la contul Hyundai pana la finalul lunii mai, toate datele vor fi sterse.

Ce costuri implica utilizarea contului Hyundai?

keyboard_arrow_down

Contul Hyundai este un serviciu gratuit.

Care sunt serviciile pe care le pot folosi prin intermediul contului Hyundai?

keyboard_arrow_down

Bluelink este primul serviciu care va fi disponibil prin intermediul contului Hyundai. In perioada urmatoare, toate serviciile Hyundai vor putea fi folosite de pe acest cont.

Ce se intampla daca nu imi actualizez contul?

keyboard_arrow_down

Incepand cu data de 1 iunie 2021, aplicatia Bluelink nu va mai functiona. In cazul in care tranzitia catre contul Hyundai nu va fi realizata pana la aceasta data, veti fi deconectat automat din aplicatie. Toate datele personale vor fi sterse si va fi necesar sa va creati un cont nou.

Aveti intrebari?

Contactati echipa noastra de suport: hyundai-account@hyundai-europe.com
Top