Dubla reusita pentru Hyundai Motor la Automotive Brand Contest 2014

Dubla reusita pentru Hyundai Motor la Automotive Brand Contest 2014
  • Intrado invingator la categoria „Concept Car”
  • Noul Genesis desemnat castigator la categoria „Design exterior”
  • Premiile au fost decernate in cadrul Salonului Auto de la Paris 2014

Hyundai Motor a obtinut doua premii prestigioase pentru design, in cadrul competitiei internationale Automotive Brand Contest 2014. Juriul a desemnat noul Genesis castigator la categoria „Design exterior”, in timp ce Hyundai Intrado si-a adjudecat titlul la categoria „Concept Car”. Ceremonia de decernare a avut loc in cadrul Salonului Auto de la Paris 2014.

Competitia Automotive Brand Contest se desfasoara anual, incepand din anul 2011, fiind organizata de Consiliul German de Design, unul dintre cele mai importante centre de comunicare si transfer de informatii in domeniul design-ului din lume. Competitia, care beneficiaza de un juriu format din experti internationali, recunoaste si recompenseaza realizarile exceptionale in domeniul design-ului, in cadrul a zece categorii diferite si patru sectiuni speciale.

Allan Rushforth, Senior Vice President si COO Hyundai Motor Europa, a declarat: „Aceste distinctii evidentiaza importanta aspectului estetic atat pentru Hyundai Motor, cat si pentru consumatori. Studiile au relevat faptul ca design-ul a devenit argumentul principal de achizitie al autovehiculelor Hyundai in Europa. Noul Genesis si conceptul Intrado reprezinta o evolutie in design-ul marcii si in modul in care este perceputa compania Hyundai Motor.”

Liniile elegante si proportiile dinamice prefigureaza caracterul noului Genesis. Design-ul simplu si elegant creeaza impresia de forta si precizie. Decorurile cromate pline de stil ale geamurilor si pragurilor accentueaza aspectul premium. In partea frontala, grila hexagonala uimitoare – elementul distinctiv al vehiculelor Hyundai – dobandeste o noua forma si finisaje cromate mate. Design-ul noului Genesis a fost deja recunoscut si recompensat cu doua premii prestigioase anul acesta: iF Product Design Award 2014 si Red Dot Design Award 2014.

Conceptul Intrado prezinta viziunea marcii asupra modului in care vehiculele se vor adapta exigentelor mobilitatii in viitor. Modelul a fost conceput si dezvoltat in cadrul Centrului de Design Hyundai Motor Europa. Structura optimizata demonstreaza dorinta Hyundai de a fabrica autovehicule mai usoare si mai rezistente, utilizand tehnici noi de productie si asamblare, in curs de brevetare. Structurile de protectie la impact, realizate din otel usor, asigura o protectie superioara in caz de accident si reduc perioada de reparatie. Habitaclul Intrado pune accentul pe functionalitate si adaptabilitate si se remarca prin materialele utilizate.

Conceptul beneficiaza de un motor inovator pe baza de pila de combustie alimentat cu hidrogen – o evolutie a motorului ce echipeaza modelul de serie ix35 Fuel Cell.

Vizitatorii Salonului Auto de la Paris 2014 pot admira modelele castigatoare – noul Genesis si conceptul Intrado – in cadrul standului Hyundai aflat in Hala 3. Salonul se desfasoara pana pe 19 octombrie.