Hyundai asigura transportul in cadrul UEFA EURO 2016TM

Hyundai asigura transportul in cadrul UEFA EURO 2016TM
  • Hyundai livreaza peste 350 de autovehicule, pentru a contribui la buna desfasurare a Campionatului European de Fotbal UEFA 2016
  • Modelele puse la dispozitie de catre producatorul auto vor fi utilizate pentru transportul delegatilor, organizatorilor UEFA, arbitrilor, presei, agentilor de securitate si invitatilor VIP

Hyundai a livrat peste 350 de autovehicule, care vor asigura necesitatile de transport ale delegatilor, organizatorilor UEFA, arbitrilor, presei, agentilor de securitate, invitatilor VIP si oficialilor UEFA EURO 2016TM, pe teritoriul Frantei. Modelele au fost predate in cadrul unei ceremonii desfasurate la St. Denis, Paris, ca parte a angajamentului producatorului de a contribui la buna organizare a Campionatului European de Fotbal UEFA 2016, care va avea loc in perioada 10 iunie – 10 iulie 2016.

Ceremonia de predare a autovehiculelor dedicate UEFA EURO 2016TM s-a desfasurat la stadionul national al Frantei, in St. Denis, Paris. La festivitate au fost prezenti Presedintele Hyundai Motor Europa - Hyung Cheong Kim; Presedintele Hyundai Motor Franta - Kyoo Bok Lee; Directorul de Marketing UEFA Events SA - Guy-Laurent Epstein; fostul campion EURO - Ruud Gullit din Olanda, precum si alti invitati importanti.

Printre cele 361 de unitati prevazute pentru turneul din acest an, se numara si modelele Genesis, Santa Fe, Tucson si i20. In plus, 12 dintre autobuzele echipelor nationale, care vor transporta jucatorii intre stadioane, vor fi inscriptionate de producatorul auto. In perioada 2014 – 2016, Hyundai a pus la dispozitia organizatorilor evenimentului un numar total de 428 de autovehicule.

Cu aceasta ocazie, pentru a oferi experiente memorabile suporterilor inainte de inceperea Campionatului European de Fotbal, Hyundai a demarat campania „Real Fans First” (Suporterii adevarati au intotdeauna prioritate), dar si platforma „Digital Fan Park”, un spatiu online interactiv dedicat iubitorilor de fotbal. In prima parte a actiunii, desfasurata in perioada 15 aprilie – 8 mai, „Digital Fan Park” a atras un numar de 37.000 de participanti, prin intermediul „Real Fans Licence” (Licenta de suporter adevarat) si „Real Fans Chauffer” (Licenta de sofer pentru suporter adevarat). In cadrul „Real Fans Licence”, Hyundai a oferit 480 de bilete la meciuri pentru fanii care s-au inscris in concurs. A doua etapa, denumita „Real Fans Match-up” (Competitia suporterilor adevarati), va avea loc in perioada 1 iunie – 10 iulie, castigatorul marelui premiu al activarii - un autovehicul i20, fiind desemnat prin tragere la sorti. Mai multe informatii despre platforma online pot fi descoperite accesand: euro2016.hyundai.com.

Clipul video „Euro 2016 is coming” (Se apropie marele moment: EURO 2016) a inregistrat un numar de 33 de milioane de vizualizari pe YouTube. In plus, un nou spot denumit „The Wait” (Asteptarea) va fi lansat incepand cu 1 iunie. Videoclipul poate fi urmarit pana la data de 10 iulie, accesand: https://youtu.be/GBuPeSTfBpI.

Cu cateva zile inainte de marea competitie va fi lansata o aplicatie prin intermediul careia suporterii pot inregistra predictiile referitoare la rezultatele campionatului. Marele premiu este format dintr-un pachet care include o tableta, un ceas si materiale promotionale Hyundai. Platforma poate fi accesata la http://europredictor.uefa.com/.