Hyundai inregistreaza trei victorii la capitolul design in cadrul competitiei marcilor auto

Hyundai inregistreaza trei victorii la capitolul design in cadrul competitiei marcilor auto

HYUNDAI INREGISTREAZA TREI VICTORII LA CAPITOLUL DESIGN IN CADRUL COMPETITIEI MARCILOR AUTO


  • Hyundai si-a adjudecat trei distinctii din partea consiliului german de design
  • Noua generatie i30 si concept car-ul i-oniq au fost premiate
  • Succesul inregistrat reprezinta confirmarea strategiei de produs abordata de catre divizia Hyundai Europa

Hyundai a obtinut trei premii la a doua editie a competitiei marcilor auto, organizate de catre consiliul german de design. Noua generatie i30 a castigat titlurile „Cel mai bun interior” si „Cel mai bun exterior”, in timp ce distinctia pentru „Cel mai bun concept” a fost acordata modelului i-oniq.

Atat noul i30, cat si concept car-ul i-oniq au fost proiectate in cadrul centrului tehnic de la Rüsselsheim, Germania, de catre echipa Hyundai Motor Europe.

Cele doua victorii ale noii generatii i30 demonstreaza angajamentul Hyundai fata de designul produselor sale, in conformitate cu cerintele clientilor europeni. Aspectul exterior al masinii se inscrie in filosofia „sculptura fluida” abordata de catre Hyundai, generand senzatia de miscare continua chiar si atunci cand stationeaza si conferindu-i o atitudine increzatoare, gratie proportiilor sale dinamice. Interiorul noului i30 reprezinta un progres semnificativ fata de modelul anterior, in timp ce utilizarea unor materiale de calitate superioara sporeste impactul vizual.

Modelul Hyundai i-oniq si-a facut debutul in cadrul Salonului Auto de la Geneva 2012, prezentand noua tehnologie si noua linie de design Hyundai. Cunoscut sub indicativul HED-8, concept car-ul i-oniq este caracterizat de un design distins si trasaturi musculare, calitatile premium evidente regasindu-se atat la exterior, cat si la interior. Designul futurist al habitaclului imbina ergonomia pozitiei la volan, cu un nivel ridicat de confort pentru pasageri.

Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europe, a declarat: „Recunoasterea venita din partea consiliului german de design reprezinta o confirmare a transformarii Hyundai din ultimii ani. Influenta stilistica a conceptului «sculptura fluida» a adaugat o componeta emotionala produselor noastre, care pastreaza de asemenea caracteristicile rationale care au contribuit la succesul marcii. Noua generatie i30 reprezinta cea mai buna confirmare a angajamentului nostru de a oferi autovehicule care raspund asteptarilor clientilor europeni, ca parte a strategiei de produs Hyundai.”

La editia din 2011 a aceluiasi concurs, Hyundai a obtinut premiul „Cel mai bun exterior” pentru modelul i40 wagon – un alt model proiectat in Europa pentru clientii europeni.

Castigatorii competitiei marcilor auto sunt selectati de catre un grup independent de experti in domeniu. Juriul este alcatuit din designeri auto, jurnalisti si academicieni.