Hyundai lanseaza campania „Travelmate” pentru a inspira turistii din sase dintre cele mai cunoscute orase ale lumii

Hyundai lanseaza campania „Travelmate” pentru a inspira turistii din sase dintre cele mai cunoscute orase ale lumii

Hyundai a lansat campania „Travelmate”, prin intermediul careia mijloacele de transport din sase dintre cele mai importante orase ale lumii vor fi decorate creand iluzii optice. Anual, peste 55 de milioane de turisti vor avea ocazia de a admira instalatiile de arta inspirationala, compuse din logo-uri Hyundai de mici dimensiuni, si de a-si impartasi experientele personale pe conturile Hyundai de pe retelele sociale.

In Istanbul, New York, Mexico City, Barcelona, Paris si Singapore, autobuzele si tramvaiele vor fi decorate utilizand arta inspirationala, cu imagini ale principalelor atractii turistice ale metropolelor. Sistemul, prezentat sub forma unui mozaic creativ, este compus din sute de logo-uri Hyundai la dimensiuni foarte mici care, privite de la distanta, recreeaza alte ilustratii. Cu aceasta ocazie, calatorii sunt incurajati sa impartaseasca cele mai frumoase povesti de calatorie pe Facebook, Twitter si Instagram, utilizand hashtag-ul #HyundaiTravelmate. Pentru a facilita comunicarea, autobuzele din Paris si Mexico City, care fac parte din campanie, dispun si de Wi-Fi gratuit.

In New York, de exemplu, celebra imagine a Manhattanului este vizibila alaturi de mesajul „Take a step back. There is more of New York to be seen.” („Fa un pas inapoi. Mai sunt multe de admirat in New York). In Barcelona, Paris si Singapore, vizitatorii sunt intampinati cu mesajul „Te asteapta o noua experienta”, dar si cu o imagine dezvaluind noul SUV al gamei, Hyundai Tucson.

Scott Noh, Head of Overseas Marketing, Hyundai Motor Company a declarat: „Dorim sa fim alaturi de clientii nostri oriunde ar calatori in lume si sa le oferim experiente dincolo de asteptari.”

Toate imaginile incarcate cu hashtag-ul campaniei vor fi incluse in filmuletul realizat de Hyundai Motor si difuzat pe pagina de Facebook (Facebook.com/hyundaiworldwide), pe Twitter (@Hyundai_Global) si pe contul de Instagram (Instagram.com/Hyundai_worldwide).