
Hyundai Motor Türkiye demarează pregătirile pentru producția de vehicule electrice, cu planuri de a începe producția în 2026.
· Această extindere va consolida rolul Hyundai Motor Türkiye pe piața auto europeană și va sprijini industria producătoare din Turcia.
· Vehiculele electrice produse local vor contribui la angajamentul companiei de a oferi exclusiv vehicule cu emisii zero în Europa până în 2035.
Istanbul, 2 martie 2025 - Hyundai Motor Türkiye face un pas semnificativ în direcția creșterii capacității de producție și a sustenabilității prin planurile de fabricare a vehiculelor electrice în Turcia. Această inițiativă subliniază angajamentul companiei față de reducerea amprentei de carbon, susținând totodată economia locală și tranziția globală către mobilitatea ecologică.
Modelele electrice care vor fi produse în uzina Hyundai din İzmit vor susține portofoliul de vehicule electrice al companiei, răspunzând cererii crescânde din Europa pentru soluții de mobilitate sustenabilă. Pe lângă modelele electrice, Hyundai Motor Türkiye va continua să producă și vehicule cu motor termic.
Ca parte a procesului său de transformare, Hyundai Motor Türkiye a adoptat un nou nume, renunțând la "Hyundai Assan Otomotiv Sanayi" pentru a reflecta mai bine rolul său în industria auto globală. Acest proces de restructurare reafirmă poziția companiei ca primul și cel mai longeviv centru de producție Hyundai Motor Group din afara Coreei. Cu peste trei milioane de vehicule produse în 28 de ani, Hyundai Motor Türkiye continuă să contribuie semnificativ la ocuparea forței de muncă,
Pe lângă extinderea producției, Hyundai Motor Türkiye pune accent pe aprovizionarea locală, peste 55% dintre componentele vehiculelor fiind fabricate pe plan intern, printr-o rețea de peste 50 de furnizori. Producția locală a vehiculelor electrice va sublinia încă o dată acest angajament.
Prin accelerarea producției de vehicule electrice, Hyundai Motor Türkiye își consolidează poziția competitivă și contribuie activ la mobilitatea ecologică. Această mișcare strategică nu doar că sprijină planurile companiei de a oferi exclusiv vehicule cu emisii zero în Europa până în 2035, dar și reconfirmă rolul esențial al Turciei în strategia Hyundai pentru Europa.