Hyundai a obtinut doua noi premii „iF Design”

Hyundai a obtinut doua noi premii „iF Design”

Hyundai Motor a obtinut doua noi distinctii din partea „iF DESIGN AWARD”: pentru noul font „Hyundai Sans”, parte integranta a noii identitati de marca, si pentru incarcatorul Ioniq pentru „acasa”.

Juriul celei de-a 58-a editie „iF Design” a apreciat noul font, considerand ca acesta reflecta abordarea Hyundai bazata pe experienta personalizata a potentialilor clienti. Fontul „Hyundai Sans” a castigat la categoria „Typography/ Signage”. Inainte de a fi lansat, a fost supus unui proces de dezvoltare pe durata a douasprezece luni.

Cel de-al doilea premiu a fost obtinut pentru dispozitiviul de incarcare a modelului Ioniq, in clasa „Automobiles/ Vehicles”. Noul sistem este usor de utilizat acasa sau in spatiile publice special amenajate.

Pentru a veni in intampinarea clientilor cu un stil de viata dinamic, cele trei versiuni de modele Hyundai Ioniq dispun de o serie de elemente avansate de conectivitate, printre care se numara si tehnologii precum Apple CarPlay, Android Auto, la care se adauga sistemul de navigatie TomTom Live si sistemul wireless de incarcare a telefonului mobil. In plus, Ioniq dispune de instrumentar de bord cu ecran TFT de 7 inchi, care ofera informatiile necesare conducatorului auto.

De peste 60 de ani, premiile „iF Design” sunt recunoscute pe plan mondial drept un simbol al excelentei. Organizate de „iF International Forum Design GmbH”, aceste distinctii recunosc creatiile exceptionale de design din diferite domenii si categorii. Inovatiile pot fi consultate in ghidul iF World Design, fiind totodata expuse in cadrul expozitiei de la Hamburg.