Hyundai a obtinut multiple premii Cannes Lions pentru campania „A Message to Space”

Hyundai a obtinut multiple premii Cannes Lions pentru campania „A Message to Space”
  • Clipul publicitar Hyundai „A Message to Space”, care a stabilit si un record mondial Guinness, a fost recompensat in cadrul Cannes Lions International Festival of Creativity 2015
  • Campania a obtinut premii pentru creativitate in cadrul categoriilor Film Craft, Direct si Outdoor
  • Materialul video cu mesajul fiicei astronautului catre tatal ei a fost vizualizat de peste 65 de milioane de persoane online

Campania Hyundai „A Message to Space” a obtinut trei statuete Bronze Lions in cadrul categoriilor Film Craft, Direct si Outdoor la Cannes Lions International Festival of Creativity 2015.

Inca de la lansare, 13 aprilie 2015, campania Hyundai a fost in centrul atentiei pe retele sociale din toata lumea. Materialul video a inregistrat peste 65 de milioane de vizualizari pe YouTube (https://youtu.be/3EOAXrTrsOE), AdWeek clasand clipul pe locul intai in top 10 cele mai vizualizate reclame de pe YouTube in luna aprilie. 

In plus, materialul a fost difuzat de peste 800 de ori in Statele Unite pe canale TV precum ABC, FoxTV si NBC, fiind promovat si de numeroase publicatii din presa scrisa si online, printre care TIME, People si Forbes. Cele trei premii Cannes Lions se succed locului al treilea castigat in cadrul New York Festivals 2015 - World’s Best Advertising, la categoria „Film: Use of Medium”.

Campania a fost construita in jurul unei fetite de 13 ani al carei tata este astronaut si se afla intr-o misiune. Comunicarea dintre cei doi a fost posibila prin crearea un mesaj personalizat, scris cu litere suficient de mari pentru a fi vizibile din spatiu - suprafata de aproximativ 5,55 km2. Locatia aleasa a fost lacul secat Delamar, din Nevada, Statele Unite, 11 autovehicule Genesis fiind utilizate pentru a imprima declaratia, pe care tatal fetei reuseste sa o vada de pe Statia Spatiala Internationala. Dezvoltand acest concept, publicul a fost indemnat sa isi creeze propriul mesaj virtual, pe care sa il impartaseasca celor dragi. Peste 85.000 de persoane au acceptat invitatia Hyundai.

Aflat in al 62-lea an de existenta, Lions International Festival of Creativity recunoaste excelenta in comunicarea de marca, in cadrul a 17 categorii, acoperind toate mijloacele de comunicare de la cele traditionale – print si film – la tehnologie si design de produs. Evenimentul de la Cannes atrage in fiecare an peste 10.000 de delegati din 90 de tari, anul acesta fiind inscrise peste 37.000 de proiecte.