
i10 N Line debuteaza in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt (IAA). Modelul, care combina designul dinamic, tehnologiile de conectivitate si de siguranta avansate cu sportivitatea N Line, va fi disponibil pe piata din Europa in vara anului 2020.
i10 devine cel de-al patrulea model al gamei Hyundai, dupa i30, i30 Fastback si Tucson, care este echipat cu pachetul N Line. Pentru performanta sporita la volan, autovehiculul are un propulsor pe benzina T-GDi de 1 litru.
„Avand ca sursa de inspiratie Divizia de Performanta Hyundai „N”, i10 N Line emana si mai mult dinamism”,a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vicepresedinte Marketing & Produs la Hyundai Motor Europa.„In ultimul an, N Line a devenit o componenta importanta a strategiei Hyundai si suntem incantati sa introducem pachetul N Line pentru i10.”
Design dinamic si sportiv
Asemenea noului i10, dinamismul si eleganta modelului i10 N Line sunt evidentiate de contrastul dintre suprafetele fluide si liniile ferme ale caroseriei. Elementele de design cunoscute de la i30 N, precum bara de protectie si grila, subliniaza aspectul puternic, in timp ce jantele din aliaj de 16 inchi si luminile de zi cu LED evidentiaza caracterul sportiv.
Printre elementele distinctive de design se numara: logo-ul N Line, sigla i10 de culoare rosie, precum si un difuzor de aer. Clientii pot opta, de asemenea, pentru o paleta de sase culori exterioare, care pot fi combinate cu un plafon in doua tonuri.
Design interior inspirat din domeniul motorsport
La interior, volanul si schimbatorul de viteze sunt personalizate cu logo-ul “N”, iar gurile de aer cu accente de culoare rosie, scaunele sport si pedalele cu insertii metalice contribuie la o experienta placuta pentru conducatorul auto.
Propulsorul pe benzina T-GDi de 1 litru sporeste performanta
i10 N Line dispune de un propulsor pe benzina T-GDi de 1 litru, in trei cilindri, 100 CP si un cuplu maxim de 172 Nm. Noul propulsor vine in completarea versiunii de 1,2 litri MPi, in patru cilindri, 84 CP si un cuplu maxim de 118 Nm. Ambele motorizari sunt disponibile cu transmisie manuala in cinci trepte.
Specificatii tehnice*
1,0 T-GDi (i10 N Line) | |
Numar cilindri: | 3 cilindri T-GDi |
Putere (CP): | 100 |
Cuplu (Nm): | 172 |
Transmisie: | 5 MT |
Emisii CO2 conform NEDC 2,0 (g/ km): | TBC |
Emisii CO2 conform WLTP (g/ km): | TBC |
1,2 MPi | |
Numar cilindri: | 4 cilindri MPi |
Putere (CP): | 84 |
Cuplu (Nm): | 118 |
Transmisie: | 5 MT/ 5 AMT |
Viteza maxima (km /h): | 171/ 171 |
Acceleratie de la 0 la 100 km/ h (s): | 12,6/ 15,8 |
Consum conform NEDC 2,0 (l/ 100 km): | 4,7/ 4,7 |
Consum conform WLTP (l/ 100 km): | 5,3/ 5,5 |
Emisii CO2 conform NEDC 2,0 (g/ km): | 107/ 107 |
Emisii CO2 conform WLTP (g/ km): | 121/ 126 |
Rapoarte cutia de viteze | |||||
1,2 MPi | 1,0 T-GDi | ||||
4 locuri | 5 locuri | 4/ 5 locuri | |||
5 MT | 5 MT | 5 AMT | 5 MT | ||
1 | 3,545 | 3,545 | 3,545 | 3,615 | |
2 | 1,895 | 1,895 | 1,895 | 1,955 | |
3 | 1,241 | 1,192 | 1,192 | 1,207 | |
4 | 0,906 | 0,853 | 0,853 | 0,893 | |
5 | 0,744 | 0,697 | 0,697 | 0,688 | |
Rev. | 3,636 | 3,636 | 3,636 | 3,545 | |
Raport final | 4,235 | 4,438 | 4,438 | 3,647 |
Suspensii | ||
Suspensii | Fata | McPherson |
Spate | Bara de torsiune | |
Amortizoare | Fata | Gaz & arc elicoidal |
Spate | Gaz & arc elicoidal |
Directie | |
Tip | MDPS |
Raza de bracaj (m) | 5,0 (minimum) |
Raportul general al casetei de directie | 14,0 |
Frane (mm) | |
Fata (diametru) | 252 |
Spate (diametru) | 234 |
Jante | Dimensiune |
16 inchi - aliaj | 195/ 45 R16 |
Exterior (mm) | |
N Line | |
Lungime totala | 3.675 |
Latime totala | 1.680 |
Inaltime totala | 1.483 |
Ampatament | 2.425 |
Garda la sol | 152 |
Consola fata | 710 |
Consola spate | 540 |
Ecartament fata | 1.467 |
Ecartament spate | 1.478 |
Interior (mm) | ||
Primul rand | Al doliea rand | |
Spatiu pentru cap | 996 | 956 |
Spatiu pentru picioare | 1.070 | 865 |
Spatiu pentru umeri | 1.326 | 1.328 |
Latimea scaunului | 1.260 | 1.230 |
Capacitate (litri) | |
Rezervor | 36 |
Portbagaj | 252 |
*Valorile nu sunt inca omologate, iar specificatiile pot fi diferite in functie de piata si regiune.