• Hyundai se alatura trupei Maroon 5, pentru un tribut adus legendarului cantaret de muzica reggae, Bob Marley.
Hyundai a lansat campania dedicata parteneriatului FIFA World Cup Russia, odata cu dezvaluirea noului spot TV, realizat in colaborare cu trupa Maroon 5. In cadrul videoclipului, in care este reinterpretata piesa "Three Little Birds" (Bob Marley & The Wailers), sunt prezentate cele mai recente tehnologii de siguranta si confort.
Noua campanie marcheaza cel de-al 18-lea an de parteneriat intre Hyundai si FIFA World Cup Russia. Mesajul este inspirational, consumatorii sunt indemnati sa uite de griji, pentru ca noile tehnologii Hyundai transforma experienta la volan intr-una cu adevarat memorabila. In cadrul spotului TV sunt prezentate cele mai recente caracteristici de siguranta si confort (sistemul de asistenta la coliziunea frontala, asistenta pentru iesirea in siguranta etc.) prin intermediul noilor modele - Kona si Santa Fe.
In paralel, in videoclipul oficial Maroon 5, filmat intr-un cadru special, care emana relaxare, este prezentat noul Hyundai Nexo. Membrii formatiei, alaturi de dansatori reggae apar sub forma unor siluete compuse din materiale naturale (lemn, piatra etc.), care se transforma in sute de modele miniaturale Nexo, conduse in ritmul liniei melodice “Three Little Birds”.
“Bob Marley este unul dintre cei mai mari artisti din istoria muzicala, este un adevarat geniu. Suntem foarte incantati ca am avut oportunitatea de a realiza cover-ul “There Little Birds” pentru noua campanie Hyundai”, au declarat membrii trupei Maroon 5.
Minsoo Kim, Head of Marketing Division, Hyundai Motor Company, a mentionat: "Hyundai are o istorie indelungata in fotbal ca partener FIFA, incepand cu anul 1999. Campania are ca scop informarea asupra beneficiilor utilizarii tehnologiei inteligente pentru a conduce in siguranta.”
In aceasta perioada, iubitorii fotbalului sunt invitati si la expozitia “FIFA World Football Museum Presented by Hyundai”, care va fi deschisa pe toata perioada campionatului, la Hyundai Motorstudio de la Moscova. In plus, pe parcursul turneului de fotbal, fanii pot participa la o serie de competitii, printre care: "Hyundai Cheering Stadium", "Be There With Hyundai", "Hyundai Predictor" si "Hyundai Goal of the Tournament".
Spotul TV, un interviu cu membrii trupei Maroon 5 si cateva momente surprinse in timpul filmarilor, pot fi vizualizate accesand link-urile de mai jos:
- spot TV campanie Hyundai: https://youtu.be/-E-c7ta67-M
- momente surprinse in timpul filmarilor: https://youtu.be/jPKBoR7sx6w
- interviu cu membrii formatiei: https://youtu.be/9NHiwjQx8sY