Hyundai Motor Company ocupa pozitia a 36-a dintr-un total de 100 de companii listate in topul Interbrand’s Best Global Brands 2019. Compania si-a pastrat valoarea de brand si se afla, pentru al cincilea an consecutiv, in top 40 si pe locul al saselea in randul companiilor auto.
Conform Interbrand, valoarea companiei a crescut cu 4,6 % fata de 2018 (13,5 miliarde de dolari) si a ajuns acum la 14,1 miliarde de dolari. De la debutul in top 100, stabilit in functie de valoarea globala a marcii, in 2005, Hyundai si-a pastrat pozitia in primele 100 de locuri timp de 15 ani consecutiv. Din 2005, compania a avut o crestere de 48 de pozitii, iar valoarea monetara a marcii a crescut cu peste 10 miliarde de dolari (in 2005 pozitia in clasament a fost locul 84, cu o valoare de 3,5 miliarde de dolari).
„Cresterea valorii de marca inregistrata de Hyundai se datoreaza investitiilor importante in tehnologiile pe baza de hidrogen si eforturilor constante de a identifica solutii privind tehnologiile din domeniul mobilitatii viitorului”,a declarat Mike Rocha, Interbrand Brand Valuation Global Director.„In plus, viziunea marcii Hyundai de a pune bazele unei societati bazate pe hidrogen si dezvoltarea cu succes a unor solutii robotice pentru industrie, evidentiaza raspunsul proactiv al companiei la toate schimbarile si provocarile.”
Viziunea Hyundai Motor Group pentru anul 2030 este de a avea o societate functionala pe hidrogen si de a extinde capacitatea de productie a sistemelor cu pile de combustibil, pentru a accelera inovatia dincolo de sectorul transportului auto, pentru o dezvoltare sustenabila. Obiectivul companiei este de a contribui la implementarea acestui tip de solutii in cel mai scurt timp. In acest sens, Hyundai are si calitatea de co-presedinte al „Consiliului Hidrogen”, o alianta la nivel mondial care include 60 de companii din domeniile energie, transport si industrie, unite prin viziunea lor pe termen lung de a dezvolta la nivel global tehnologiile pe baza de hidrogen.
Hyundai isi concentreaza activ resursele pentru dezvoltarea tehnologiilor de mobilitate din viitor, compania diversificandu-si portofoliul de afaceri in domenii precum robotica, micromobilitate, ridesharing si alte domenii conexe.
Compania a obtinut in 2018 si premiul Red Dot - Brand of the Year 2018 - oferit marcilor care identifica solutii inovatoare de design. In plus, a primit si patru distinctii Red Dot si trei premii Red Dot: Best of the Best in colaborare cu mai multe agentii.
„Hyundai si-a propus sa devina lider in domeniul mobilitatii, privind schimbarile din industrie ca pe niste oportunitati”, a mentionat Wonhong Cho, Global Chief Marketing Officer al Hyundai Motor Company.
Compania de consultanta Interbrand efectueaza evaluari anuale ale companiilor globale si publica topul Interbrand’s Best Global Brands Rankings. Valoarea fiecarei marci este obtinuta in urma unor evaluari cuprinzatoare a operatiunilor fiscale si de marketing, care sunt utilizate pentru a calcula veniturile viitoare ale companiei.