Vanzarile record din primul trimestru cresc cota de piata la nivel european a marcii Hyundai

Vanzarile record din primul trimestru cresc cota de piata la nivel european a marcii Hyundai

VANZARILE RECORD DIN PRIMUL TRIMESTRU CRESC COTA DE PIATA LA NIVEL EUROPEAN A MARCII HYUNDAI


Vanzarile de autovehicule Hyundai ating un nou prag in primul trimestru al anului 2010, propagand marca la cea mai mare cota de piata inregistrata la nivel european: 2,7%. Ultimele cifre ACEA (Asociatia Constructorilor Europeni de Autovehicule) indica vanzari Hyundai in valoare de 100.758 unitati in intervalul ianuarie-martie – cel mai mare volum comercializat intr-un trimestru de cand Hyundai a demarat importul de autovehicule in Europa, in anul 1978.

Inceputul de an lanseaza Hyundai in cursa pentru dobandirea cotei de piata vizate, de 2,75%, pornind de la cifra atinsa in anul 2009, de 2,4%.

Printre cele mai importante modele Hyundai, in primele trei luni ale anului 2010, se numara modelul de clasa C i30 si noul SUV compact ix35. Primul dintre acestea a inregistrat cel mai favorabil trimestru de la lansarea sa, in 2007, raportand vanzari de 31.000 unitati. In acelasi timp, modelul ix35 a depasit toate asteptarile, inregistrand peste 33.000 comenzi intr-o singura luna de comercializare – aproximativ 70% din obiectivul anual de vanzari.

Primul trimestru a fost de asemenea marcat de introducerea pachetului de beneficii ‘Triple 5’, ce inglobeaza garantie integrala de 5 ani, 5 ani asistenta rutiera si 5 ani verificari periodice gratuite. Pachetul ‘Triple 5’ a debutat odata cu modelul ix35 si a fost extins si pentru varianta facelift a modelului i30 – cunoscut sub numele i30u.

Allan Rushforth, vicepresedinte al Hyundai Motor Europe, a declarat: “Am avut parte de o perioada remarcabila la Hyundai, mai ales in ceea ce priveste modelele i30 si ix35, care ne aduce in pozitia de a ne atinge obiectivele anuale ambitioase la nivel european. Provocarea o reprezinta mentinerea acestei pozitii in partea de mijloc a anului. Anticipam ca noul ix35 va continua sa atraga interesul clientilor si va genera vanzari sustinute, in timp ce comunicarea agresiva va promova modelele cheie ale gamei Hyundai.”