Performanta.

Stabileste noi standarde.

Eficienta electrificata.

In functie de modul de condus, TUCSON Plug-in Hybrid comuta perfect intre motorul electric si cel conventional sau, uneori, pot fi utilizate simultan. Folosind motorul electric pentru a decelera autovehiculul si pentru a recupera energia, un sistem regenerativ de franare incarca bateria.

Performanta

Performanta plug-in hybrid.

TUCSON Plug-in Hybrid - care este echipat cu  motor T-GDi de 1,6 l si cu un propulsor electric de 72 kW, alimentat cu o baterie litiu-ion polimer de 13,8 kWh - ofera 252 CP si cuplu de 304 Nm.

Motor pe benzina.

Motor pe benzina.

TUCSON Plug-in Hybrid este echipat cu motor pe benzina de 1,6 litri T-GDi.

Motor electric.

Motor electric.

Dinamismul modelului este asigurat de propulsorul electric de 72 kW, care ofera un cuplu de 304 Nm.

Baterie.

Baterie.

Motorul electric este propulsat de o baterie litiu-ion polimer de 13,8 kWh.

Fluxul de energie.

In functie de modul de condus, TUCSON Plug-in Hybrid comuta perfect intre motorul electric si cel conventional sau, uneori, pot fi utilizate simultan. Folosind motorul electric pentru a decelera autovehiculul si pentru a recupera energia, un sistem regenerativ de franare incarca bateria.

Start/ Viteza redusa
Accelerare/ Rampa
Viteza constanta
Reducerea vitezei/ coborare
Sistemul regenerativ de franare
Start/ Viteza redusa.

Start/ Viteza redusa.

Energia stocata in baterie alimenteaza motorul electric.

Accelerare/ Rampa.

Accelerare/ Rampa.

Motorul electric impreuna cu cel pe benzina imbunatatesc performantele, reducand totodata consumul de combustibil.

Viteza constanta.

Viteza constanta.

La o viteza constanta, puterea este livrata fie de motorul pe benzina, fie de cel electric, luand in considerare eficienta.

Reducerea vitezei/ coborare.

Reducerea vitezei/ coborare.

Sistemul regenerativ de franare incarca bateria, folosind motorul electric pentru a decelera autovehiculul.

Sistemul regenerativ de franare.

Sistemul regenerativ de franare.

Cu ajutorul motorului electric devenit generator, energia cinetica este transformata in energie electrica, stocata in baterie.

Incarcare

Plug-in.

TUCSON Plug-in poate fi alimentat de la surse variate - atat la o priza domestica, precum si la o statie publica de incarcare.

Statie de incarcare AC.

Statie de incarcare AC.

Mai multe optiuni: incarcare la o statie de tip wallbox sau la una de tip AC.

Cabluri de incarcare.

Cabluri de incarcare.

Pentru a incarca TUCSON PHEV sunt disponibile mai multe tipuri de cabluri: unul pentru statiile de incarcare AC si un cablu ICCB pentru statiile de tip wallbox.

Descopera mai multe despre noul TUCSON PHEV.

Design.

Design.

Preturi.

Preturi.

Specificatii tehnice.

Specificatii tehnice.