Eficienta electrificata.
In functie de modul de condus, TUCSON Plug-in Hybrid comuta perfect intre motorul electric si cel conventional sau, uneori, pot fi utilizate simultan. Folosind motorul electric pentru a decelera autovehiculul si pentru a recupera energia, un sistem regenerativ de franare incarca bateria.


Performanta
Performanta plug-in hybrid.
TUCSON Plug-in Hybrid - care este echipat cu motor T-GDi de 1,6 l si cu un propulsor electric de 72 kW, alimentat cu o baterie litiu-ion polimer de 13,8 kWh - ofera 252 CP si cuplu de 304 Nm.

Motor pe benzina.
TUCSON Plug-in Hybrid este echipat cu motor pe benzina de 1,6 litri T-GDi.

Motor electric.
Dinamismul modelului este asigurat de propulsorul electric de 72 kW, care ofera un cuplu de 304 Nm.

Baterie.
Motorul electric este propulsat de o baterie litiu-ion polimer de 13,8 kWh.
Fluxul de energie.
In functie de modul de condus, TUCSON Plug-in Hybrid comuta perfect intre motorul electric si cel conventional sau, uneori, pot fi utilizate simultan. Folosind motorul electric pentru a decelera autovehiculul si pentru a recupera energia, un sistem regenerativ de franare incarca bateria.
Incarcare
Plug-in.
TUCSON Plug-in poate fi alimentat de la surse variate - atat la o priza domestica, precum si la o statie publica de incarcare.


Statie de incarcare AC.
Mai multe optiuni: incarcare la o statie de tip wallbox sau la una de tip AC.

Cabluri de incarcare.
Pentru a incarca TUCSON PHEV sunt disponibile mai multe tipuri de cabluri: unul pentru statiile de incarcare AC si un cablu ICCB pentru statiile de tip wallbox.
